„Maxima“ atsinaujina – vien į savitarnos kasas investuos 2 mln. eurų

Pernai sukako 10 metų, kai „Maximos“ parduotuvėse Lietuvoje pradėtos diegti savitarnos kasos. Jų skaičius auga įspūdingais tempais. Pradėjus nuo kelių savitarnos kasų vienoje parduotuvių Vilniuje, dabar jų įrengta daugiau nei 800 tiek didžiųjų, tiek mažesnių Lietuvos miestų ir miestelių parduotuvėse. Tempo lietuviškas prekybos tinklas nemažina ir šiemet – į savitarnos kasų plėtra numatyta investuoti apie 2 mln. eurų.

Šiuo metu „Maximos“ prekybos tinklo parduotuvėse yra 66 proc. paprastų kasų ir 34 proc. savitarnos kasų.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Šiuo metu „Maximos“ prekybos tinklo parduotuvėse yra 66 proc. paprastų kasų ir 34 proc. savitarnos kasų.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Šiuo metu „Maximos“ prekybos tinklo parduotuvėse yra 66 proc. paprastų kasų ir 34 proc. savitarnos kasų.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Šiuo metu „Maximos“ prekybos tinklo parduotuvėse yra 66 proc. paprastų kasų ir 34 proc. savitarnos kasų.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Šiuo metu „Maximos“ prekybos tinklo parduotuvėse yra 66 proc. paprastų kasų ir 34 proc. savitarnos kasų.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Šiuo metu „Maximos“ prekybos tinklo parduotuvėse yra 66 proc. paprastų kasų ir 34 proc. savitarnos kasų.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Mar 4, 2020, 1:09 PM

Savitarnos kasos yra vienas iš labiausiai pasiteisinusių būdų, kuris gerokai sutrumpina apsipirkimo procesą. Pirkėjai, kurie yra išbandę savitarnos kasas, prie jų sugrįžta nuolat, o dar neįpratusius jomis naudotis, apmoko mūsų darbuotojai. Pastebime, kad savitarnos kasas labiau pamėgę pirkėjai, kurie aktyviau naudojasi bankų mokėjimo kortelėmis. Atsiskaitymas bekontaktėmis kortelėmis mobiliąja programėle dar labiau taupo laiką“, – sakė „Maximos“ operacijų vadovė Irtautė Ščerbavičienė.

Šiuo metu „Maximos“ prekybos tinklo parduotuvėse yra 66 proc. paprastų kasų ir 34 proc. savitarnos kasų.

„Šį vasarį savitarnos kasomis mūsų tinkle naudojosi daugiau nei 32 proc. klientų, t.y. per metus šis skaičius išaugo 10 procentinių punktų. Jei skaičiuotume tik tas parduotuves, kurios jau turi savitarną, neįtraukiant viso tinklo parduotuvių, savitarnos kasas vietoje įprastų rinkosi daugiau nei 43 proc. klientų. Taigi, galima sakyti, kad parduotuvėje įrengus savitarnos kasas klientai vis dažniau renkasi jas“, – teigė I.Ščerbavičienė.

Pasak jos, jei tempas nesikeis, prognozuojama, kad 2021 metais „Maxima“ eis koja kojon su Europos šalių ir JAV prognozėmis, pagal kurias kas antras kvitas parduotuvėse, kuriose yra savitarna, bus per savitarnos kasas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.