Skelbia dėl bankų darbo karantino metu

Dėl šalyje paskelbto karantino ir siekiant maksimaliai sumažinti COVID-19 viruso plitimo galimybę nuo kovo 16 d. „Swedbank“ padaliniuose bus aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravę klientai, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Dėl šalyje paskelbto karantino nuo kovo 16 d. „Swedbank“ padaliniuose bus aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravę klientai
Dėl šalyje paskelbto karantino nuo kovo 16 d. „Swedbank“ padaliniuose bus aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravę klientai
Dėl šalyje paskelbto karantino nuo kovo 16 d. „Swedbank“ padaliniuose bus aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravę klientai<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Dėl šalyje paskelbto karantino nuo kovo 16 d. „Swedbank“ padaliniuose bus aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravę klientai<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Dėl šalyje paskelbto karantino nuo kovo 16 d. „Swedbank“ padaliniuose bus aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravę klientai<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Dėl šalyje paskelbto karantino nuo kovo 16 d. „Swedbank“ padaliniuose bus aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravę klientai<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Dėl šalyje paskelbto karantino nuo kovo 16 d. „Swedbank“ padaliniuose bus aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravę klientai<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Dėl šalyje paskelbto karantino nuo kovo 16 d. „Swedbank“ padaliniuose bus aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravę klientai<br>J.Stacevičiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Mar 16, 2020, 7:27 AM, atnaujinta Mar 16, 2020, 10:51 AM

Padaliniuose bus teikiamos tik šios būtiniausios paslaugos: mokėjimo kortelių atsiėmimas, interneto banko identifikavimo priemonių išdavimas, kitos operacijos, kurių negalima atlikti nuotoliniu būdu.

„Swedbank“ klientų aptarnavimo padaliniai dirbs darbo dienomis nuo 10 iki 16 val. Atsižvelgiant į padėtį, kuri gali keistis, padalinių darbo laikas ateityje taip pat gali keistis, apie tai būtų informuota papildomai.

Registruotis vizitui padalinyje klientai gali paskambinę telefonu +370 5 268 4444 arba 1884 (privatiems klientams), +370 5 268 4422 arba 1633 (verslo klientams), užsiregistruoti vizitui taip pat galima interneto banke.

Kol karantino laikotarpiu neveiks prekybos centrai, nedirbs ir šie „Swedbank“ klientų aptarnavimo padaliniai:

Vilniuje: Ozo g. 25 (PPC „Akropolis“); Ateities g. 91 (PC „Mandarinas“); Saltoniškių g. 9 (PPC „Panorama“); Vokiečių g. 26; P. Lukšio g. 23.

Kaune: Islandijos pl. 32 (PC „Mega“); K. Baršausko g. 66A (PC „Molas“); Savanorių pr. 346 (PC „Savas“).

Klaipėdoje: H. Manto g. 90-1 (PC „Studlendas“).

Primename, kad interneto banke ar išmaniojoje programėlėje gyventojai ras visas kasdienės bankininkystės funkcijas – čia galima pasitikrinti sąskaitos likutį, pervesti pinigų, sumokėti už paslaugas, užsisakyti debeto ar kredito kortelę ir gauti ją į namus paštu, pakeisti mokėjimo kortelės nustatymus ir kita.

Atsakymus į dažniausiai klientų užduodamus klausimus visada rasite www.swedbank.lt bei paskambinę aukščiau nurodytais banko telefono numeriais.

Keičiasi klientų aptarnavimas SEB banko skyriuose

SEB bankas, atsižvelgdamas į Vyriausybės paskelbtą karantiną Lietuvos Respublikoje dėl koronaviruso grėsmės, kovo 16-30 dienomis taip pat keičia klientų aptarnavimą banko skyriuose.

SEB interneto bankas, mobilioji SEB programėlė, atsiskaitymai kortelėmis ir bankomatai veikia kaip įprastai.

Klientų aptarnavimo skyriai laikinai bus uždaryti, tačiau didžioji dalis jų priims klientus, iš anksto užsiregistravusius dėl būtinų paslaugų, kurių nėra galimybės suteikti nuotoliniu būdu.

Išankstinė registracija klientams bus būtina norint patekti į banko skyrių – to bankas imasi, kad fizinis žmonių kontaktas būtų apribotas.

Klientai, kuriems kritiškai būtina susitikti su banko darbuotojais (pvz., atsiimti kreditinę kortelę, pasirašyti interneto banko sutartį ir kt.), turės užsiregistruoti susitikimui iš anksto paskambinę į banko Konsultacijų centrą telefonu.

Privatūs klientai turėtų skambinti telefonu (8 5) 268 2800 (pirmadieniais-penktadieniais 8.00–20.00 val., šeštadienį 9.00–18.00 val., sekmadienį 9.00–16.00 val.), verslo klientai – telefonu 268 2822 (pirmadieniais-penktadieniais 8.00–17.00 val.).

„SEB bankas, kaip ir kitos finansų institucijos, atlieka kritinę funkciją šalies ekonomikoje, todėl ir toliau vykdysime kasdienius veiklos procesus.

Tačiau, atsižvelgdami į Vyriausybės siekius sumažinti koronaviruso plitimo pavojų, skyriuose aptarnausime tik tuos, kurie bus iš anksto užsiregistravę,“ – sakė Sonata Gutauskaitė-Bubnelienė, SEB Baltijos šalių mažmeninės bankininkystės vadovė.

Bankas primena, kad daugumą banko paslaugų galima užsisakyti neišeinant iš namų.

SEB interneto banke ir mobiliojoje SEB programėlėje klientai gali pasitikrinti sąskaitos likutį ir sumokėti mokesčius, užsisakyti debeto kortelę ir gauti ją į namus, užsisakyti kredito kortelę, pasirašyti įvairias sutartis ar dokumentus el. būdu, gauti vartojimo paskolą ir lizingą.

Be to, neišeidami iš namų, vaizdo susitikime (realiu laiku internetu), klientai gali pasikonsultuoti su banko darbuotoju asmeninių finansų klausimais, sužinoti apie galimybes ir gauti būsto ar verslo paskolą.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.