Prieš šventes prie prekybos centrų nusidriekė eilės: informuoja, kaip vyksta apsipirkimas

Ne vieną pastarosiomis dienomis į maisto prekių parduotuves užsukusį pirkėją galėjo nustebinti ne tik viduje, bet ir lauke nusidriekusios pirkėjų eilės. Tačiau prekybcentrių atstovai ramina: tokios eilės – tik tam tikromis valandomis ir dėl Vyriausybės priimtų saugumo reikalavimų.

Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>T.Bauro nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>T.Bauro nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>T.Bauro nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>T.Bauro nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>T.Bauro nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>T.Bauro nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>T.Bauro nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>T.Bauro nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>V.Skaraičio nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>T.Bauro nuotr.
Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.<br>T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (39)

Lrytas.lt

Apr 10, 2020, 2:55 PM, atnaujinta Apr 10, 2020, 3:05 PM

Nors pasiruošimas Velykoms iš tiesų padidino pirkėjų srautus, prekybos tinklų atstovai tikina, kad srautas – vis tiek beveik 40 proc. mažesnis, nei tokiu pat metu praėjusiais metais.

Ruošiasi iš anksto

„Lidl Lietuva“ atstovės Linos Skersytės teigimu, prie tam tikrų parduotuvių eilės susiformuoti galėjo dėl pirkėjų srauto reguliavimo, o ne dėl itin gausaus pirkėjų skaičiaus.

„Jau kurį laiką „Lidl“ parduotuvėse yra pasitelkiama daugiau apsaugos darbuotojų, kurie reguliuoja pirkėjų srautus tiek lauke, tiek parduotuvės viduje. Taip pat nuo ketvirtadienio, balandžio 9 dienos, buvo pailgintas visų „Lidl“ parduotuvių darbo laikas – visos 49 Lietuvoje veikiančios parduotuvės dirba nuo 8 iki 22 valandos.

Nuo karantino pradžios parduotuvių darbo laikas buvo sutrumpintas, tačiau, atsižvelgdami į pirkėjų pageidavimus turėti daugiau galimybių apsipirkti įvairesniu metu, nusprendėme grįžti prie įprasto darbo laiko. Darome viską, kad eilės judėtų kuo greičiau, todėl ir darbo laiko pokyčiai tam turėtų padėti. Kasos parduotuvėse taip pat visada atidaromos atsižvelgiant į pirkėjų srautus, kad pirkėjai būtų aptarnaujami kaip galima greičiau“, – lrytas.lt teigė „Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene L.Skersytė.

Tuo metu „Rimi Lietuva“ atstovė Renata Keršienė lrytas.lt pasakojo, kad pirkėjų srautai gerokai augti pradėjo trečiadienio vakarą ir ketvirtadienį.

„Dalyje „Rimi“ prekybos centrų laikinai reguliavome pirkėjų srautus pagal iš anksto numatytą planą – buvo ribojamas pirkėjų patekimas į prekybos salę taip užtikrinant, kad apsiperkantys galėtų išlaikyti saugius atstumus tiek tarp vienas kito, tiek tarp personalo. Taip pat atidarėme papildomas kasas, kuriose kasininkės dirbo su apsauginiais veido skydeliais ir kaukėmis.

Šios savaitės pardavimai rodo, kad Velykų krepšelis šiais metais bus gausesnis – jo vertė, palyginti su praėjusiais metais, išaugo apie tris kartus. Žinoma, į jį patenka ir kasdieniam šeimos stalui skirti produktai, kuriais pirkėjai taip pat rūpinasi, žinodami apie pratęstą karantiną“, – portalui lrytas.lt pasakojo R.Keršienė.

Daugiau atsargumo priemonių

Pasak „Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorės Ernestos Dapkienės, didesni srautai tinklo parduotuvėse buvo pastebimi jau nuo antradienio, tačiau lyginant su pernai, srautai yra gerokai sumažėję.

„Tikrai negalima sakyti, kad klientų eilės prie parduotuvių būna visą dieną net ir šią priešvelykinę savaitę. Pastebime, kad daugiau pirkėjų yra linkę apsipirkti tam tikru metu. Pavyzdžiui, ryte nuo 9 iki 11 val. ar darbo dienomis vakare. Didesnius srautus pradėjome stebėti nuo antradienio, balandžio 7 dienos.

Viso karantino metu klientų srautai mūsų parduotuvėse yra sumažėję, tačiau prekių krepšeliai – išaugę. Vadinasi, žmonės planuoja savo apsipirkimus. Velykinė savaitė nėra išimtis. Palyginti su savaite iki Velykų praėjusiais metais, pirkėjų srautas yra sumažėjęs apie 36 proc., tačiau palyginti su kitomis karantino savaitėmis, šią savaitę pirkėjų sulaukiame 20 proc. daugiau“, – lrytas.lt teigė E.Dapkienė.

Jos teigimu, dėl klientų srautų reguliavimo kartais iš tiesų susidaro eilės prie parduotuvių.

„Kiek vienu metu parduotuvėje gali būti žmonių, apskaičiuojame parduotuvių plotą dalindami iš 20. Pavyzdžiui, jei parduotuvės prekybinis plotas 1000 kv.m, parduotuvėje vienu metu gali būti 50 žmonių. Klientų srautus reguliuoja mūsų apsaugos darbuotojai, kurie nuo balandžio 10 dienos atsakingi ir už tai, kad, laikantis Vyriausybės nurodymų, į parduotuvę klientai įeitų tik prisidengę veidus“, – paaiškino E.Dapkienė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.