Oro uostų vadovas: oro bendrovės pasigenda kriterijų, kur ir kada galima skraidinti

Vokietijos oro bendrovei „Lufthansa“ trečiadienį pirmajai atnaujinant reguliarius skrydžius iš Vilniaus į Frankfurtą, Lietuvos oro uostų vadovas sako, kad skraidinti norėtų ir daugiau kompanijų, tačiau jos teigia nežinančios aiškių Lietuvos valdžios kriterijų, į kokias šalis ir kada galima skristi.

Skraidinti norėtų ir daugiau kompanijų, tačiau jos teigia nežinančios aiškių Lietuvos valdžios kriterijų, į kokias šalis ir kada galima skristi.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Skraidinti norėtų ir daugiau kompanijų, tačiau jos teigia nežinančios aiškių Lietuvos valdžios kriterijų, į kokias šalis ir kada galima skristi.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Skraidinti norėtų ir daugiau kompanijų, tačiau jos teigia nežinančios aiškių Lietuvos valdžios kriterijų, į kokias šalis ir kada galima skristi.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Skraidinti norėtų ir daugiau kompanijų, tačiau jos teigia nežinančios aiškių Lietuvos valdžios kriterijų, į kokias šalis ir kada galima skristi.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Skraidinti norėtų ir daugiau kompanijų, tačiau jos teigia nežinančios aiškių Lietuvos valdžios kriterijų, į kokias šalis ir kada galima skristi.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Skraidinti norėtų ir daugiau kompanijų, tačiau jos teigia nežinančios aiškių Lietuvos valdžios kriterijų, į kokias šalis ir kada galima skristi.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
M.Gelžinis.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
M.Gelžinis.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

2020-05-13 16:22

Pasak Mariaus Gelžinio, paraiškas nuo praėjusio penktadienio yra pateikusios Vengrijos oro linijos „Wizzair“ ir Baltarusijos „Belavia“, tačiau nei Užsienio reikalų ministerija, nei Vyriausybė jų dar nepatvirtino.

„Yra neaiški sistema ir neaiškūs atrankos kriterijai. Nėra kriterijų, kokia šalis saugi, nėra šalių sąrašo. Tie kriterijai kiekvienu atveju sprendžiama atskirai. Aviakompanijoms tai kelia nerimą, nes jie norėtų aiškiai žinoti, ar jiems dar verta su mumis derėtis, ar jie ieško kitų šalių, kur pradėti skrydžius“, – BNS sakė oro uostų vadovas.

Anot jo, „Wizzair“ norėtų skraidinti į Londoną, Alesundą ir Bergeną (Norvegija), Belfastą (Šiaurės Airija), Belundą (Danija), Kijevą, Turku (Suomija), o „Belavia“ – į Minską.

„Kol kas dar SAS nepriėmė sprendimų dėl skrydžių į Kopenhagą gegužės pabaigoje, jie laukia aiškesnių atrankos kriterijų“, – sakė M.Gelžinis.

Paraišką buvo pateikusi ir Latvijos oro bendrovė „airBaltic“ – Vyriausybė trečiadienį jai leido nuo kito pirmadienio atnaujinti skrydžius iš Vilniaus į Rygą, o dar po savaitės – į Taliną.

Pasak M.Gelžinio, „airBaltic“ taip pat norėtų skraidinti į Dubliną, Londoną, Norvegiją.

Trečiadienį turėjo įvykti pirmasis „airBaltic“ skrydis iš Vilniaus į Rygą, tačiau įmonė jį atidėjo vėlesniam laikui. Pasak M.Gelžinio, įmonei kol kas neapsimoka pradėti šio reiso.

„Jie planavo anksčiau pradėti tikėdamiesi kitų krypčių, tų, kur mūsų žmonės, kurie dirba, skristų – tiek į Norvegiją, Airiją, Jungtinę Karalystę, bet kadangi susisiekimas yra tik tik tarp Baltijos šalių, jiems nėra kol kas tikslo, nes keleivių skaičius būtų per mažas“, – sakė M.Gelžinis.

„Yra per mažas susidomėjimas ir nėra prasmės, nes Latvija irgi dar nėra pakankamai atsivėrusi, nėra ko skristi į Rygą, nes tranzitas taip pat nevyktų“, – pridūrė jis.

Lietuvoje oro erdvė keleiviniams skrydžiams ir keltams buvo uždaryta balandžio 4-ąją.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.