Verslas surėmė pečius – kerpa kainas

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ ir pusšimtis stambiausių mūsų šalies gamintojų pateikė pirkėjams įspūdingą staigmeną.

 Prie „Maximos“ prekybos tinklo surengtos kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“ prisidėjo net 50 šalies gamintojų.
 Prie „Maximos“ prekybos tinklo surengtos kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“ prisidėjo net 50 šalies gamintojų.
Trumpos teigimu, kampanija leis tiekti daugiau šviežesnių produktų.
Trumpos teigimu, kampanija leis tiekti daugiau šviežesnių produktų.
 „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.
 „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.
Bendrovės „Fazer Lietuva“ generalinis direktorius Klavs Berzins,
Bendrovės „Fazer Lietuva“ generalinis direktorius Klavs Berzins,
 „Dabar daugeliui verslų atėjo sunkus metas, todėl palaikyti vietos gamintojus yra būtina.“ K.Montvila
 „Dabar daugeliui verslų atėjo sunkus metas, todėl palaikyti vietos gamintojus yra būtina.“ K.Montvila
 Prie „Maximos“ prekybos tinklo surengtos kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“ prisidėjo net 50 šalies gamintojų.
 Prie „Maximos“ prekybos tinklo surengtos kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“ prisidėjo net 50 šalies gamintojų.
 Prie „Maximos“ prekybos tinklo surengtos kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“ prisidėjo net 50 šalies gamintojų.
 Prie „Maximos“ prekybos tinklo surengtos kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“ prisidėjo net 50 šalies gamintojų.
 Prie „Maximos“ prekybos tinklo surengtos kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“ prisidėjo net 50 šalies gamintojų.
 Prie „Maximos“ prekybos tinklo surengtos kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“ prisidėjo net 50 šalies gamintojų.
 Prie „Maximos“ prekybos tinklo surengtos kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“ prisidėjo net 50 šalies gamintojų.
 Prie „Maximos“ prekybos tinklo surengtos kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“ prisidėjo net 50 šalies gamintojų.
 Prie „Maximos“ prekybos tinklo surengtos kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“ prisidėjo net 50 šalies gamintojų.
 Prie „Maximos“ prekybos tinklo surengtos kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“ prisidėjo net 50 šalies gamintojų.
 Prie „Maximos“ prekybos tinklo surengtos kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“ prisidėjo net 50 šalies gamintojų.
 Prie „Maximos“ prekybos tinklo surengtos kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“ prisidėjo net 50 šalies gamintojų.
 Prie „Maximos“ prekybos tinklo surengtos kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“ prisidėjo net 50 šalies gamintojų.
 Prie „Maximos“ prekybos tinklo surengtos kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“ prisidėjo net 50 šalies gamintojų.
 Prie „Maximos“ prekybos tinklo surengtos kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“ prisidėjo net 50 šalies gamintojų.
 Prie „Maximos“ prekybos tinklo surengtos kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“ prisidėjo net 50 šalies gamintojų.
 Prie „Maximos“ prekybos tinklo surengtos kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“ prisidėjo net 50 šalies gamintojų.
 Prie „Maximos“ prekybos tinklo surengtos kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“ prisidėjo net 50 šalies gamintojų.
Daugiau nuotraukų (14)

Lrytas.lt

2020-05-16 09:29

Nuspręsta net 15 procentų sumažinti 500 populiarių Lietuvos gamintojų prekių kainas.

Atpiginta lietuviška produkcija bus dar patrauklesnė pirkėjams, o jos gamintojai dėl didesnės paklausos ne tik išlaikys gamybos apimtį bei dabartines darbo vietas, bet ir galbūt sukurs naujų.

Taip paskatinti šalies ekonomiką ėmėsi prekybos tinklas „Maxima“ ir 50 jam produktus tiekiančių šalies įmonių. Toks yra šią savaitę pradėtos kampanijos „Išvien dėl Lietuvos“ tikslas.

Kas mėnesį – 1,5 milijono

„Ilgalaikė partnerystė su Lietuvos gamintojais lemia abipusį supratimą ir šiuo sudėtingu laikotarpiu leidžia užsibrėžti visai šaliai svarbų ir naudingą tikslą – bendromis pastangomis suteikti didesnę naudą pirkėjams ir duoti rimtą pagrindą Lietuvos ekonomikai augti“, – teigė „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

Kartu su savo valstybe užaugę ir drauge daug iššūkių atlaikę verslai yra pakankamai subrendę padėti Lietuvai kuo greičiau atsigauti ir įveikti COVID-19 pandemijos sukeltus ekonominius sunkumus.

„Saugoti kitą ir padėti vieni kitiems reikia daug jėgų bei kantrybės, o pasirūpinti Lietuva – vienybės“, – įsitikinusi V.Drulienė.

Skaičiuojama, kad pirkdami „Išvien dėl Lietuvos“ kampanijos prekes per mėnesį bendrai pirkėjai sutaupys daugiau nei 1,5 mln. eurų.

Trečdaliu – per 0,5 mln. eurų – prie kampanijos kuriamos naudos pirkėjams prisideda „Maxima“ ir net du trečdalius – 1 mln. eurų – dengia kampanijos partneriai – 50 didžiųjų Lietuvos gamintojų.

Išskyrė specialiu ženklu

Tarp atpigintų 500 populiarių lietuviškų prekių daugiausia yra pieno produktų ir mėsos gaminių, duonos, sausos bakalėjos prekių, žuvies ir jos produktų, konditerijos ir kulinarijos gaminių, kosmetikos ir higienos priemonių.

Dalį šio sąrašo sudaro ir „Maximos“ užsakymu gaminami privatūs prekės ženklai.

Sumažintų kainų lietuviškų prekių krepšelį parinko patys Lietuvos gamintojai. Šios prekės „Maximos“ parduotuvėse bus žymimos geltonomis etiketėmis ir ženkliuku „Išvien dėl Lietuvos“.

V.Drulienė pastebėjo, kad lojalūs prekybos tinklo klientai visada vertino lietuviškų produktų asortimentą, o prekių kilmė turi įtakos pirkėjų pasirinkimui.

„Sumažintos lietuviškų produktų kainos visiems klientams taps apčiuopiamu palengvinimu ir atkreips dėmesį į tai, kiek daug Lietuvos verslo priklauso nuo kasdienių mūsų visų pasirinkimų“, – teigė „Maximos“ komercijos vadovė.

Atpiginimas 15 proc. yra skaičiuojamas nuo per pastaruosius 3 mėnesius (2020 m. vasario 11 d.–gegužės 11 d. laikotarpiu) galiojusių reguliarių kainų. Taip pat atpigintiems lietuviškiems produktams bus taikomos ir papildomos akcijų nuolaidos.

Iniciatyva „Išvien dėl Lietuvos“ pakeis iki šiol taikytą „Mažos kainos garantiją“. V.Drulienės teigimu, geriausia kaina pirkėjams yra strateginė kryptis, todėl „Maxima“ ir toliau stebės padėtį ir pokyčius rinkoje, kad galėtų savo pirkėjams pasiūlyti geriausią kainą.

Parama šalies ekonomikai

Bendrovės „Domeina“, tiekiančios šviežias lietuviškas daržoves su „Kietaviškių“ prekės ženklu, verslo plėtros vadovas Karolis Montvila tvirtino, kad įmonė mielai sutiko jungtis prie „Maximos“ surengtos kampanijos.

„Tokios iniciatyvos svarbios visos šalies ekonomikai. Dabar daugeliui verslų atėjo sunkus metas, todėl palaikyti vietos gamintojus yra būtina.

Mūsų siekis – kad šalyje užaugintos daržovės ir pagaminta produkcija būtų vartojama Lietuvoje. Tokiu atveju iš šalies neišvyksta ne tik produkcija, bet ir pinigai, nes jie toliau cirkuliuoja mūsų ekonomikoje“, – aiškino K.Montvila.

Pečius surėmė visi

„Mes visuomet dalyvaudavome iniciatyvose, kurios skatindavo pirkėjus rinktis lietuviškas prekes. O šiuo atveju labai svarbu, kad įsijungė visa grandinė – tiek gamintojai, tiek tiekėjai, tiek prekybininkai“, – aiškino bendrovės „Rokiškio sūris“ generalinis direktorius Dalius Trumpa.

Anot jo, įmonei Lietuvos rinka visuomet buvo svarbiausia. Tiesa, „Rokiškio sūris“ daug produkcijos eksportuoja, tačiau taip daroma dėl to, kad gamybos pajėgumai kur kas didesni nei paklausa vidaus rinkoje.

„Tačiau dirbti Lietuvai mums daug paprasčiau – kad ir dėl mažesnių transporto sąnaudų. Kita vertus, labai smagu, kad tokie produktai suvartojami greitai ir būna švieži.

Kuo didesnė paklausa vidaus rinkoje, tuo labiau mums atrišamos rankos gaminti ir pateikti kokybišką bei sveikesnę produkciją“, – sakė D.Trumpa.

Pabrėžė duonos svarbą

Kaip aiškino prie kampanijos prisijungusios bendrovės „Fazer Lietuva“ generalinis direktorius Klavs Berzins, duona, kurią kepa ir ši įmonė, yra vienas pagrindinių produktų kiekvieno pirkėjo krepšelyje.

„Esame už duonos kultūros puoselėjimą ir siekiame, kad šiuo mums visiems neįprastu laikotarpiu pirkėjai duoną atrastų iš naujo. Prisijungdami prie šios akcijos norėjome dar garsiau kalbėti apie duonos svarbą ant kiekvienos Lietuvos šeimos stalo.

Tuo pat metu galima atrasti naujų būdų eksperimentuoti: riekė duonos – tai kur kas daugiau nei sumuštinis. Tai patogus produktas, suteikiantis laisvę eksperimentuoti ir sukurti begalę skirtingų patiekalų.

Norime pasakyti, kad jeigu turite duonos, jūs turite labai daug“, – teigė vienos pirmaujančių šalies kepyklų vadovas.

Kampanijos dalyviai

Lietuvos gamintojų atstovai pabrėžė, kad yra pasiryžę veikti surėmę pečius ir tęsti iniciatyvą, kol jaus vertę populiarinant Lietuvoje pagamintą produkciją, išsaugodami darbo vietas įmonėse ir kol lietuviško prekybos tinklo klientai pirks šias prekes, jausdami kampanijos kuriamą vertę.

Kartu su „Maxima“ kampanijoje „Išvien dėl Lietuvos“ dalyvauja „Arimex“, „Baltic Champs“, „Biovela-Utenos mėsa“, „Cosmoway“, „Daivida“, „Daumantai“, „Dauparų žuvis“, „Desė“, „Domeina“, „Dzūkija“, „Edega“, „Fazer Lietuva“, „Galinta ir partneriai“, „AR Maistas“, „Grigeo“, „Gudobelė“, „Iceco žuvis“, Kaišiadorių paukštynas, „Kavos bankas“, Kėdainių konservų fabrikas, „Klaipėdos duona“, Klaipėdos mėsinė, „Klaipėdos pienas“, „Klingai“, Krekenavos agrofirma, „Lesta“, „Norvelita“, „Liūtukas ir Ko“, Lukšių pieninė, „Malsena“, „Mantinga“, „Nematekas“, „Pieno žvaigždės“, „Rokiškio pienas“, „Rūta“, „Salpronė“, „Samsonas“, BIOK, „Sauda“, „Skinija“, „Švenčionių vaistažolės“, „Švyturys-Utenos alus“, „Arvi kalakutai“, „Ustukių malūnas“, „Vičiūnai“, Vilkyškių pieninė, Vilniaus paukštynas, „Vilniaus pergalė“, „Volfas Engelman“, „Žemaitijos pienas“. (LR)

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: kandidatų į prezidentus debatai – ar ryškėja skirtumai?