„Norwegian“ ir anksčiau turėjo skolų, o koronaviruso pandemijai paralyžiavus aviacijos sektorių, bendrovės finansinės problemos dar pagilėjo.
Gegužės pradžioje „Norwegian“ priėmė gelbėjimo planą, pagal kurį dalis bendrovės skolų buvo grąžintos akcijomis.
Planas leido „Norwegian“ sustiprinti savo kapitalo poziciją ir įgyvendinti Norvegijos valstybės iškeltas sąlygas, kurių įgyvendinimas leido „Norwegian“ tikėtis 2,7 mlrd. Norvegijos kronų (apie 247 mln. eurų) dydžio paskolų garantijų.
Nuo šiol orlaivių nuomos įmonės, iš kurių „Norwegian“ nuomojasi dalį savo lėktuvų, perims nemažą dalį bendrovės akcijų kapitalo.
Airijos „AerCap Holdings“ taps didžiausia akcininke su 15,9 proc. akcijų. Tuo tarpu Kinijos valstybės valdomai „BOC Aviation“ priklausys 12,67 proc. akcijų.
Nors ir džiaugdamasis šiuo susitarimu, „Norwegian“ generalinis direktorius Jacobas Schramas perspėjo, kad „ateinantys mėnesiai bus kupini iššūkių ir didelio neapibrėžtumo aviacijoje“.
„Norwegian“ ir toliau reikės glaudžiai bendradarbiauti su kreditoriais, nes šiuo metu bendrovės pajamos yra labai ribotos“, – pranešime teigė J. Schramas.
Po ambicingos plėtros skolose paskendusi oro linijų bendrovė „Norwegian“ dabar planuoja susitelkti ties pajamingiausiomis kryptimis ir sumažinti skrydžių, ypač – tolimųjų nuotolių, skaičių.
Trečiadienį „Norwegian Air Shuttle“ akcijų kaina Oslo biržoje smuko net 25 proc. Iš viso šiemet „Norwegian“ akcijų vertė nukrito daugiau nei 90 proc.