Dar vienas prekybos tinklas svarsto pradėti prekybą internetu

Stebint e. prekybos augimą pasaulyje bei besikeičiančius vartotojų poreikius didėja būtinybė turėti e. prekybos kanalą, portalui vz.lt sakė „Aljanso Aibė“ vadovai.

Pagal apklausas, internetu neperka 41 proc. šalies gyventojų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Pagal apklausas, internetu neperka 41 proc. šalies gyventojų.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jul 21, 2020, 8:29 AM

Aljansas šiuo metu svarsto, koks bendras e. prekybos sprendimas tiktų visiems aljanso nariams.

„Aljanso Aibė“ narių, kurių dabar yra 216, apyvarta šių metų pirmąjį pusmetį siekė 194,2 mln. eurų ir buvo 10 proc. didesnė nei pernai tuo pačiu metu, kai pardavimai sudarė 176,2 mln. eurų.

Naujienų agentūra BNS anksčiau rašė, kad, pagal apklausas, internetu neperka 41 proc. šalies gyventojų.

Maisto ir kitų prekių iš „Iki“ parduotuvių galima užsisakyti mobiliąja programėle „Lastmile“, kurią valdo bendrovė „Greituolis“, iš „Maximos“ prekes tiekia Baltijos šalyse veikianti elektroninė maisto produktų parduotuvė „Barbora“, „Rimi Lietuva“ taip pat turi e. prekybos kanalą. Karantinas prekybos internetu paskatino imtis ir kitus prekybininkus.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.