Užsisakę naują pasą ar asmens tapatybės kortelę dalyvauja „loterijoje“: neveikia sistema

Jau dvi savaites pasus ir tapatybės korteles iš Migracijos tarybos atsiimti norintys gyventojai dalyvauja tam tikroje loterijoje – tai, ar pavyks atsiimti arba pateikti dokumentus priklauso nuo to, ar tą minutę sistema veikia, ar ne.

Asmens dokumentų užsakymo ir išdavimo paslauga teikiama, tačiau su pertrūkiais.<br>M.Patašiaus nuotr.
Asmens dokumentų užsakymo ir išdavimo paslauga teikiama, tačiau su pertrūkiais.<br>M.Patašiaus nuotr.
Asmens dokumentų užsakymo ir išdavimo paslauga teikiama, tačiau su pertrūkiais.<br>T.Bauro nuotr.
Asmens dokumentų užsakymo ir išdavimo paslauga teikiama, tačiau su pertrūkiais.<br>T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

2020-08-14 14:31, atnaujinta 2020-08-14 14:36

Specialiai penkias dienas praleido Vilniuje

Su šia problema susidūrė naujienų portalo lrytas.lt skaitytojas Stasys, trečiadienį turintis išskristi į komandiruotę, už skubos tvarka pagamintus dokumentus sumokėjęs papildomai.

„Mano paso galiojimas baigėsi rugsėjį. Internetu užsiregistravau į Trakų migracijos tarnybą, kad pirmadienį jį pasidaryčiau – sistema parodė, kad Trakuose laisviau negu Vilniuje.

Sumokėjau daugiau, kad pasą padarytų skubos tvarka – per penkias darbo dienas. Darbuotojai patikino, kad penktadienį ryte pasas bus, tad aš penkias dienas praleidau Vilniuje“, – pasakojo palangiškis.

Tačiau penktadienį atvykus į Trakų migracijos tarnybą jam buvo pasakyta, kad dokumentų atsiimti jis negali – neveikia sistema.

„Paskambinau į Migracijos departamentą, nes vietoje niekas negalėjo man pasakyti, ką turėčiau daryti – ar man dar likti ir laukti, ar važiuoti atgal į Palangą? Trečiadienį man reikia išskristi į komandiruotę.

Sumoki pinigus, kad išduotų dokumentus, ateini į valstybinę įstaigą, o čia pasako, kad negali jų išduoti ir net nežino, kada galės. Svarbiausia, kad pasakytų, ar išduos, ar ne, bet jie nieko negali pasakyti. Numetė ragelį ir pasakė: „Pas mus pietūs“.

Taip už mūsų pinigus daugybės valstybinių įstaigų darbuotojai ir dirba: dabar stoviu prie Trakų migracijos tarnybos ir nežinau, važiuoti į Palangą ar dar laukti dokumentų“, – kalbėjo palangiškis.

Susiduria su techniniais trikdžiais

Migracijos departamento direktorė Evelina Gudzinskaitė naujienų portalui lrytas.lt paaiškino, kad šią savaitę departamentas susiduria su techniniais trikdžiais Asmens dokumentų išrašymo sistemoje.

Migracijos departamentas nuolat palaiko ryšį su atsakingomis institucijomis, kad techniniai trikdžiai būtų kuo greičiau pašalinti, tačiau kol kas trikdžių vis dar pasitaiko.

Asmens dokumentų užsakymo ir išdavimo paslauga teikiama, tačiau su pertrūkiais, kurie trunka nuo keliolikos minučių iki valandos.

Tikimės, kad šiandien visi piliečiai galės atsiimti užsakytus pasus. Suprantame, kad piliečiai patiria nepatogumų, ir dėl to labai apgailestaujame. Tikimės, kad visi trikdžiai bus pašalinti kitą savaitę“, – teigė E.Gudzinskaitė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.