Vyriausybė už 66 tūkst. eurų reklamuoja savo darbus – suabejojo, ar viskas teisėta

Šiuo metu žiniasklaidoje ir viešajame transporte transliuojama reklama apie Vyriausybės ketverių metų darbus kainavo 66,4 tūkst. eurų, antradienį pranešė naujienų portalas 15min.lt.

Reklama apie Vyriausybės ketverių metų darbus kainavo 66,4 tūkst. eurų.<br>V.Skaraičio nuotr.
Reklama apie Vyriausybės ketverių metų darbus kainavo 66,4 tūkst. eurų.<br>V.Skaraičio nuotr.
A.Sysas.<br>T.Bauro nuotr.
A.Sysas.<br>T.Bauro nuotr.
S.Skvernelis.<br>V.Skaraičio nuotr.
S.Skvernelis.<br>V.Skaraičio nuotr.
E.Gentvilas.<br>T.Bauro nuotr.
E.Gentvilas.<br>T.Bauro nuotr.
Reklama apie Vyriausybės ketverių metų darbus kainavo 66,4 tūkst. eurų.<br>T.Bauro nuotr.
Reklama apie Vyriausybės ketverių metų darbus kainavo 66,4 tūkst. eurų.<br>T.Bauro nuotr.
Daugiau nuotraukų (5)

Lrytas.lt

Sep 15, 2020, 8:32 AM, atnaujinta Sep 15, 2020, 10:45 AM

Vyriausybės kanceliarija portalui nurodė, kad „planuojant reformų komunikaciją siekiama viešinti reformų naudas, kurias jos atneša visuomenei, ir paraginti bei paskatinti jomis naudotis“.

Rugpjūtį kanceliarija pasirašė 11,979 tūkst. eurų su pridėtinės vertės mokesčiu (PVM) vertės sutartį su įmone „Media traffic“ bei 54,450 tūkst. eurų su PVM vertės sutartį su bendrove „Havas Media“ ir sutarė dėl klipų apie šešias Vyriausybės inicijuotas reformas transliavimo – atitinkamai viešajame transporte bei radijuje ir televizijoje.

Vyriausioji rinkimų komisija antradienį svarstys, ar yra pagrindo pradėti tyrimą, įvertinus tai, kad reklama skleidžiama likus mėnesiui iki rinkimų.

Įprastas dalykas

Premjeras Saulius Skvernelis sako, jog tokia reklama – yra normalus procesas. Dėl to, pasak S.Skvernelio, oponentai neturėtų jautriai reaguoti.

„Vyriausybė savo darbus reklamuoja visų ketverių metų ciklo metu. Nemačiau, kad daugiamandatėje ar vienmandatėje būtų tokia partija, dalyvaujanti rinkimuose, kaip Vyriausybė. Taip buvo visuomet ir nereikia oponentams į tai labai jautriai reaguoti“, – sakė S.Skvernelis.

Reklamuoja valstiečius

Vis dėlto Seimo opozicijos atstovai tvirtina, kad toks Vyriausybės sprendimas yra Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos (LVŽS) reklama.

Liberalų sąjūdžio narys Eugenijus Gentvilas, komentuodamas situaciją, atkreipė dėmesį, kad analogišku klausimu jau yra buvęs precedentas Vilniaus savivaldybėje.

„Visos tos reformos, kurias Vyriausybė yra atlikusi ir reklamuoja jas, yra Valstiečių-žaliųjų partijos rinkimų programos stuburas. Iš esmės už mokesčių mokėtojų pinigus reklamuojama Valstiečių-žaliųjų partijos rinkimų programa. Tuo viskas pasakyta“, – tvirtino E.Gentvilas.

Jam pritarė ir socialdemokratas Algirdas Sysas. Politiko teigimu, situaciją turėtų vertinti Vyriausioji rinkimų komisija (VRK).

„Tai nelygios konkurencinės sąlygos prieš rinkimus, tokie dalykai neturėtų vykti. Visokiais aplinkiniais keliais įvairios institucijos aukština Vyriausybės darbą. Jeigu valstiečiai-žalieji nedalyvautų rinkimuose, tai suprasčiau, bet kadangi jie dalyvauja rinkimuose, tai VRK turėtų griežčiau žiūrėti į tokius dalykus ir būti principinga“, – teigė socialdemokratas.

Vis dėlto jis tvirtino pasigendąs VRK principingumo.

„Principingumo šios komisijos atžvilgiu aš pasigendu nuo praėjusių rinkimų, kai tuos pačius faktus traktuoja labai skirtingai. Jei pasirodo Pijus ekrane, tai viskas gerai, jei pasirodo koks socdemas – tai blogai“, – ironizavo A.Sysas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.