Per pastaruosius metus „Apple“ vertė išaugo 38 proc. iki 323 mlrd. JAV dolerių.
„Amazon“ prekės ženklas pakilo į antrąjį iš trečiosios šio sąrašo eilutės, o jo vertės šuolis tapo didžiausiu šių metų reitinge – 60 proc. iki 200,7 mlrd. dolerių.
„Microsoft“ pasistūmėjo į trečiąją eilutę iš ketvirtosios – augimas 53 proc. iki 166 mlrd. dolerių.
Tuo tarpu „Google“ prekės ženklas, prieš metus buvęs antras, nukrito į ketvirtąją poziciją, jo vertei sumenkus 1 proc. iki 165,4 mlrd. dolerių. Pirmajame trejete „Google“ neliko pirmąkart nuo 2012-ųjų.
Kitų geriausiųjų dešimtuke pozicijos per metus nepakito. Penktoje eilutėje liko „Samsung“ (vertė paaugo 2 proc. iki 62,3 mlrd. dolerių), šeštoje – „Coca-Cola“ (sunyko 10 proc. iki 56,9 mlrd. dolerių), septintoje – „Toyota“ (sumažėjo 8 proc. iki 51,6 mlrd. dolerių), aštuntoje – „Mercedes-Benz“ (sumenko 3 proc. iki 49,3 mlrd. USD), devintoje – „McDonald's“ (smuko 6 proc. iki 42,8 mlrd. dolerių), dešimtoje – „Disney“ (aptirpo 8 proc. iki 40,8 mlrd. dolerių).
„Interbrand Corp“ skelbia šimto vertingiausių pasaulyje prekės ženklų sąrašą, o į pirmąjį dešimtuką patekusiems tenka maždaug pusė visos šimtuko vertės.