„Klientų ir mūsų darbuotojų sveikata yra svarbiausia. Laikydamiesi rekomendacijų nebeaptarnausime gyventojų tiesiogiai klientų aptarnavimo skyriuose, bet dėsime visas pastangas, kad konsultacijas ir paslaugas jie kokybiškai ir patogiai gautų kitais būdais – telefonu, internetu, prisijungę prie asmeninės paskyros www.sodra.lt/gyventojui.
Mūsų specialistai, kurie iki šiol aptarnavo klientus tiesiogiai, užsidarius skyriams prisijungs prie „Sodros“ informacijos centro kolegų ir padės konsultuoti kolegas telefonu 1883 bei atsakyti į elektronines užklausas“, – sako „Sodros“ Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėjas Evaldas Mikutis.
Pateikiame sąrašą miestų, kuriose „Sodra“ ir VMI klientai aptarnaujami tik nuotoliniu būdu:
Birštone (tik VMI), Elektrėnuose, Gargžduose, Joniškyje, Jurbarke, Kalvarijose (tik VMI), Kazlų Rūdoje, Kelmėje, Kretingoje, Kuršėnuose (tik „Sodra“), Marijampolėje, Pasvalyje, Plungėje, Radviliškyje, Raseiniuose, Skuode, Šiauliuose, Švenčionyse.
Kituose „Sodros“ ir VMI klientų aptarnavimo padaliniuose aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravę gyventojai.
Užimtumo tarnyba gyventojus tik nuotoliniu būdu aptarnauja visoje Lietuvoje.
Mokesčių mokėtojai, kuriems buvo iš anksto skirtas laikas konsultacijoms VMI, apie pasikeitusią situaciją informuojami asmeniškai.
„Sodros“ specialistai su gyventojais, kurie buvo iš anksto rezervavę laiką konsultacijoms, susisieks asmeniškai. Visus prašymus „Sodrai“ galima pateikti per asmeninę paskyrą gyventojui www.sodra.lt/gyventojui, kurioje teikiamos ir gyvo pokalbio (chat) konsultacijos.
Visais socialinio draudimo klausimais klientai taip pat konsultuojami telefonu 1883. Taip pat informaciją galima rasti interneto svetainėje www.sodra.lt. Kad būtų patogiau, savivaldybių, kuriose aptarnavimas vyksta tik nuotoliniu būdu, gyventojai telefonu gali teikti ir prašymus skirti ligos, motinystės, tėvystės ar vaiko priežiūros, vaiko išlaikymo, šalpos išmokų, pensijų, kompensacijų skyrimo bei kitus.