Dėl COVID-19 paštas imasi papildomų saugumo priemonių

Daugėjant COVID-19 ligos atvejų, Lietuvos paštas imasi papildomų apsaugos priemonių visos šalies mastu. Pagrindiniai pokyčiai liečia siuntų įteikimą namuose ir biuruose – paslaugos griežtai teikiamos per atstumą, jeigu įmanoma, registruotos siuntos bei korespondencija metama į pašto dėžutę, o didesnės siuntos nukreipiamos į LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalus.

Siuntos su procesiniais dokumentais ar įvertintosios siuntos bus įteikiamos „iki slenksčio“, – pašto darbuotojai neaptarnaus klientų patalpų viduje.<br> G.Bitvinsko nuotr. 
Siuntos su procesiniais dokumentais ar įvertintosios siuntos bus įteikiamos „iki slenksčio“, – pašto darbuotojai neaptarnaus klientų patalpų viduje.<br> G.Bitvinsko nuotr. 
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2020-10-23 13:06, atnaujinta 2020-10-23 14:29

Pasak Lietuvos pašto Korporatyvinių reikalų departamento atstovės Gintarės Kitovės, papildomos saugumo priemonės Lietuvos pašte įvedamos nuo spalio 26-osios. Kol kas jos galios iki lapkričio 9 dienos

Registruoti laiškai bei siuntos, telpančios į pašto dėžutę, bus į ją ir pristatomos.

Siuntos su procesiniais dokumentais ar įvertintosios siuntos bus įteikiamos „iki slenksčio“, t. y. pašto darbuotojai neaptarnaus klientų jų gyvenamųjų patalpų viduje – jeigu žmogus gyvena daugiabutyje, paslaugos teikiamos laiptinėje; gyvenantys nuosavuose namuose aptarnaujami kieme.

Labai svarbu jokiu būdu neatidaryti durų pašto darbuotojams, jei namuose yra saviizoliacijoje esančių asmenų – laiškininką apie situaciją reikia informuoti gestais ar žodžiu per langą, arba žodžiu per uždarytas duris.

Į pašto dėžutę netelpančios siuntos, taip pat išperkamosios siuntos, siuntos su įteikimo pranešimais bei su žyma „Įteikti asmeniškai“, bus išduodamos pašto skyriuje.

Esant galimybei, didesnės siuntos bus pristatomos į LP EXPRESS siuntų savitarnos terminalus. Apie siuntos nukreipimą į pašto skyrių ar terminalą klientai bus informuojami SMS žinute arba pranešimu.

Mobilieji laiškininkai, aptarnaujantys kaimo vietovių gyventojus, į pašto dėžutes netelpančias, įvertintąsias, išperkamąsias siuntas, siuntas su įteikimo pranešimais, žymomis „Įteikti asmeniškai“, siuntas su procesiniais dokumentais, siuntinius taip pat įteiks „iki slenksčio“. Neradus gavėjo namuose ar biure, mobilusis laiškininkas paliks pranešimą, kad gavėjas galėtų užsisakyti pakartotinį pristatymą.

Pagal galimybę, į terminalus nukreipiama didžioji dalis siuntų, ant kurių yra nurodytas gavėjo telefono numeris.

Primenama, kad ne tik naudojantis siuntų terminalais, bet ir siunčiant pašto siuntas Lietuvoje, itin svarbu nurodyti gavėjo telefono numerį – tik tokiu būdu siunta galės būti nukreipta į terminalą.

Prašoma laikytis saugaus atstumo, o atsiimant siuntą pasirašyti skeneryje arba pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą – vietoj parašo kurjeris siuntos perdavimo ataskaitoje pažymės dokumento numerio 4 paskutinius skaičius.

Siekiant išvengti kontakto su kitais žmonėmis bei ėjimo į pašto skyrius, rekomenduojama naudotis Lietuvos pašto savitarna – čia galima suformuoti siuntas, jas apmokėti, atsisiųsti siuntos lipdukus, svarbiausia, atėjus į pašto skyrių, siuntą bus galima palikti tam skirtoje vietoje – nereikės laukti bendroje eilėje kol galėsite prieiti prie klientų aptarnavimo specialisto, o siunčiant terminalinę siuntą, ją beliks nuskanuoti ir įdėti į siuntimo dėžutę.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.