„Barbora“ įdarbino šimtus naujų darbuotojų – komanda jau triskart didesnė

Elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ per antrąją COVID-19 bangą savo komandą išplėtė daugiau nei dukart. Nuo rugsėjo mėnesio įmonė įdarbino per 700 naujų darbuotojų įvairiuose padaliniuose: tiek prekių surinkėjų ir kurjerių, tiek specialistų administracijoje.

„Barbora“ per antrąją COVID-19 bangą savo komandą išplėtė daugiau nei dukart.<br> Organizatorių nuotr.
„Barbora“ per antrąją COVID-19 bangą savo komandą išplėtė daugiau nei dukart.<br> Organizatorių nuotr.
Pasak A.Mikalausko, didžiausias impulsas plėsti komandą buvo sparčiai augantys užsakymų srautai.<br> Organizatorių nuotr.
Pasak A.Mikalausko, didžiausias impulsas plėsti komandą buvo sparčiai augantys užsakymų srautai.<br> Organizatorių nuotr.
„Barbora“ per antrąją COVID-19 bangą savo komandą išplėtė daugiau nei dukart.<br> Organizatorių nuotr.
„Barbora“ per antrąją COVID-19 bangą savo komandą išplėtė daugiau nei dukart.<br> Organizatorių nuotr.
„Barbora“ per antrąją COVID-19 bangą savo komandą išplėtė daugiau nei dukart.<br> Organizatorių nuotr.
„Barbora“ per antrąją COVID-19 bangą savo komandą išplėtė daugiau nei dukart.<br> Organizatorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Dec 11, 2020, 11:39 AM

Pasak „Barboros“ vadovo Andriaus Mikalausko, didžiausias impulsas plėsti komandą buvo sparčiai augantys užsakymų srautai ir noras klientams užtikrinti sklandžią ir kokybišką paslaugą bet kokiomis sąlygomis.

Šiuo metu „Barboros“ komanda yra 2,5 karto didesnė nei iki pandemijos. Įmonėje dabar dirba 1310 darbuotojų, kai jų skaičius prieš pandemiją siekė apie 500.

„Tokio dydžio komandą, kokią turime dabar, galėjome tikėtis suformuoti per ateinančius penkerius metus. Iki pandemijos prognozavome stabilų ir nuoseklų augimą, tačiau šių metų situacija viską gerokai paspartino.

Per pirmąjį karantiną pamatėme, kad darbuotojai yra pagrindinis įmonės veiklos variklis, leidžiantis patenkinti sparčiai augančią paklausą. Jeigu pavasarį karantinas mus, kaip ir visą verslą, užklupo netikėtai ir reikėjo labai greitų sprendimų, rudeniniam pikui ruošėmės iš anksto.

Komandą didinti pradėjome dar rugsėjį, o didžiausias augimas buvo lapkričio mėnesį, paskelbus antrąjį karantiną“, – apie komandos augimą kalba A. Mikalauskas.

Įdarbina neterminuotam laikui

Šiuo metu užsakymų srautai „Barboroje“ prilygsta intensyviausiam pirmojo karantino laikotarpiui ir toliau auga.

Pasak įmonės vadovo, pirmojo karantino pamokos suformavo aiškų tikslą – užtikrinti, kad būtų įgyvendintas tos pačios dienos pristatymo pažadas klientams. Pajėgumams išplėsti „Barbora“ atidarė 4 naujus prekių surinkimo centrus Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.

„Pandemija negrįžtamai pakeitė gyventojų apsipirkimo įpročius, todėl, ruošdamiesi rudeniui, orientavomės į tvarų augimą.

Pajėgumus didinome, atsižvelgdami į tai, kaip e. prekybos sektorius keisis po pandemijos, kokia išliks elektroninio apsipirkimo paklausa. Jau po pirmojo karantino daugiau nei penktadalis naujų klientų liko pirkti internetu.

Tendencijos rodo, kad po antrojo karantino toliau reguliariai perkančiųjų maistą ir kasdienes prekes internetu bus dar daugiau. Todėl didiname ir savo komandą – šiuo metu darbuotojus įdarbiname pagal neterminuotą sutartį ir planuojame, kad jie liks „Barboros“ komandos dalimi ir po pandemijos“, – sako A. Mikalauskas.

Kartu „Barbora“, kaip ir pirmojo karantino metu, sudaro galimybes laikinai įsidarbinti tiems darbuotojams, kurie šiuo metu dėl sustabdytos jų pagrindinės darbovietės veiklos, yra prastovose, pvz., kavinių, restoranų darbuotojams.

Pasak A. Mikalausko, ateidami dirbti į „Barborą“, šie žmonės užsitikrina pastovias pajamas, kol galės vėl grįžti į savo pagrindinę darbovietę.

Pirmojo karantino pamokos

Sparčiai augant darbuotojų skaičiui, susiduriama su papildomais darbuotojų apmokymo ir įtraukimo į komandą iššūkiais. Pasak „Barboros“ personalo vadovės Agnės Savickienės, pavasarį išmoktos pamokos dabar leidžia naujus darbuotojus į komandą įvesti kur kas sklandžiau ir kokybiškiau.

„Užsakymų srauto augimui pradėjome ruoštis iš anksto, todėl nereikėjo vienu kartu priimti didelio skaičiaus darbuotojų, jų skaičių didinome palaipsniui. Dabar ribojame vienu metu priimamų kandidatų skaičių, į komandą įvedame po kelis naujus kolegas.

Taip jie gauna daugiau dėmesio tiek iš labiau patyrusių komandos narių, tiek iš pamainos vadovų, todėl gali greičiau įgyti reikalingų įgūdžių. Didesnis asmeninis dėmesys naujokams sumažina ir klaidų tikimybę – darbo e. parduotuvėje specifiką jie perpranta paprasčiau ir operatyviau.

Manau, kad nemažai prie sklandesnės komandos plėtros prisideda ir didelis įmonės dėmesys darbuotojų saugumui.

Reguliariai įvertiname situaciją Surinkimo ir Logistikos centruose, kaip darbuotojai laikosi saugumo reikalavimų, kaip vykdoma COVID-19 prevencija. Tikime, kad tai prisideda prie didesnio darbuotojų saugumo jausmo ir skatina atsakingą elgesį komandos viduje“, – pasakoja A. Savickienė.

„Barboros“ augimas šiemet 

Balandžio mėnesį įgyvendinta plėtra į Lietuvos, Latvijos ir Estijos regionus – iš viso atidarytos 95 „Barbora Express“ pirkinių atsiėmimo stotelės mažesniuose miestuose ir miesteliuose, 39 iš jų – Lietuvoje.

Išplėstas „Barboros“ asortimentas, taip pat kelis kartus padidintas ir „Barbora Expresss“ asortimentas, kad atlieptų sparčiai augantį paslaugos poreikį regionuose. Atidaryti 6 nauji prekių surinkimo centrai Baltijos šalyse: 4 Lietuvoje ir 2 Latvijoje. Dar vieną prekių surinkimo centrą planuojama atidaryti Estijoje. 

UAB „Lrytas“,
Gedimino 12A, LT-01103, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus webmaster@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2022 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.