„Apple“ susigrąžino brangiausio prekės ženklo vardą

„Apple“ pirmą kartą nuo 2016-ųjų sugrįžo į pirmąją brangiausių pasaulyje prekės ženklų sąrašo eilutę, aplenkusi „Amazon“ ir „Google“, rodo kasmet atliekamo tarptautinio tyrimo „Brand Finance Global 500“ naujausi rezultatai.

„Apple“ pirmą kartą nuo 2016-ųjų sugrįžo į pirmąją brangiausių pasaulyje prekės ženklų sąrašo eilutę, aplenkusi „Amazon“ ir „Google“, rodo kasmet atliekamo tarptautinio tyrimo „Brand Finance Global 500“ naujausi rezultatai.<br>T.Bauro nuotr.
„Apple“ pirmą kartą nuo 2016-ųjų sugrįžo į pirmąją brangiausių pasaulyje prekės ženklų sąrašo eilutę, aplenkusi „Amazon“ ir „Google“, rodo kasmet atliekamo tarptautinio tyrimo „Brand Finance Global 500“ naujausi rezultatai.<br>T.Bauro nuotr.
„Apple“ pirmą kartą nuo 2016-ųjų sugrįžo į pirmąją brangiausių pasaulyje prekės ženklų sąrašo eilutę, aplenkusi „Amazon“ ir „Google“, rodo kasmet atliekamo tarptautinio tyrimo „Brand Finance Global 500“ naujausi rezultatai.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Apple“ pirmą kartą nuo 2016-ųjų sugrįžo į pirmąją brangiausių pasaulyje prekės ženklų sąrašo eilutę, aplenkusi „Amazon“ ir „Google“, rodo kasmet atliekamo tarptautinio tyrimo „Brand Finance Global 500“ naujausi rezultatai.<br>J.Stacevičiaus nuotr.
„Apple“ pirmą kartą nuo 2016-ųjų sugrįžo į pirmąją brangiausių pasaulyje prekės ženklų sąrašo eilutę, aplenkusi „Amazon“ ir „Google“, rodo kasmet atliekamo tarptautinio tyrimo „Brand Finance Global 500“ naujausi rezultatai.<br>D.Umbraso nuotr.
„Apple“ pirmą kartą nuo 2016-ųjų sugrįžo į pirmąją brangiausių pasaulyje prekės ženklų sąrašo eilutę, aplenkusi „Amazon“ ir „Google“, rodo kasmet atliekamo tarptautinio tyrimo „Brand Finance Global 500“ naujausi rezultatai.<br>D.Umbraso nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

2021-01-26 13:26

„Apple“ prekės ženklas įvertintas 263,4 mlrd. JAV dolerių – 87 proc. daugiau nei prieš metus. Įspūdingą šuolį lėmė sėkmingas „Apple Inc.“ verslo diversifikavimas, mažinant jo priklausomybę nuo „iPhone“ pardavimų.

Šio prekės ženklo išmaniųjų telefonų pardavimams tenkanti visų „Apple Inc.“ įplaukų dalis sumenko iki pusės nuo dviejų trečdaliu 2015 metais.

„Diversifikavimo politika paskatino tokių skaitmeninių paslaugų kaip „App Store“, „iCloud“, „Apple Podcasts“, „Apple Music“, „Apple TV“, „Apple Arcade“ plėtrą. Vien pirmąją naujųjų metų dieną „App Store“ klientai išleido 540 mln. dolerių“, – teigiama „Brand Finance“ apžvalgoje.

Antrąją šio naujausio reitingo eilutę užėmė „Amazon“ (254,2 mlrd. dolerių, 15 proc. daugiau nei prieš metus), trečiąją – „Google“ (191,2 mlrd. dolerių, 1 proc. daugiau).

Į pirmąjį dešimtuką taip pat pateko „Microsoft“ (140,4 mlrd. dolerių) „Samsung“ (102,6 mlrd. dolerių), „Walmart“ (93,19 mlrd. dolerių), „Facebook“ (81,5 mlrd. dolerių), ICBC (72,8 mlrd. dolerių), „Verizon“ (68,9 mlrd. dolerių), „WeChat“ (67,9 mlrd. dolerių).

Du trečdaliai šių metų „Brand Finance Global 500“ sąraše išvardintų prekės ženklų bendros vertės – JAV ir Kinijos kompanijų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.