„Tele2“ rezultatus augino duomenų vartojimas

Mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ 2020 m. finansiniams rezultatams įtakos turėjo nuotolinis darbas ir mokslai, kurie augino duomenų vartojimą bei įrangos pardavimus.

Petras Masiulis, Tele2 generalinis direktorius Baltijos šalims.<br>Pranešimo autorių nuotr.
Petras Masiulis, Tele2 generalinis direktorius Baltijos šalims.<br>Pranešimo autorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Feb 2, 2021, 12:32 PM

„Praėję metai buvo pilni iššūkių. Dėl pandemijos keitėsi vartojimo įpročiai ir klientų poreikiai. Gerus finansinius rezultatus lėmė tai, kad laiku priėmėme reikiamus sprendimus ir pasiūlėme vartotojams aktualias paslaugas“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

Darbas ir mokslai iš namų ypatingai didelės reikšmės turėjo mobiliojo interneto duomenų vartojimo augimui. Palyginus su analogišku laikotarpiu praėjusiais metais, paskutinįjį 2020 m. ketvirtį „Tele2“ klientai išnaršė 59,1 proc. daugiau duomenų – 71,6 tūkst. TB. Per visus 2020 m. operatoriaus tinkle iš viso buvo suvartota 237,2 tūkst. TB duomenų.

Namų interneto vartotojų skaičius šiame segmente išaugo iki 194 tūkst. – 13,5 proc. daugiau nei buvo tuo pačiu laikotarpiu 2019 metais.

Nuotolinis gyvenimas augino ir iškalbėtų minučių skaičių – praėjusiais metais operatoriaus klientai telefonu prakalbėjo 0,8 mlrd. daugiau minučių nei 2019-aisiais. Visi jų skambučiai pernai sudarė 5,2 mlrd. minučių.

2020-aisiais bendrovės pajamos siekė 268,1 mln. eurų ir buvo 6,9 proc. didesnės nei prieš metus.

EBITDAaI (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą, amortizaciją ir pritaikius IFRS 16 efektą) praėjusiais metais sudarė 99,4 mln. eurų ir buvo 10 proc. didesnis nei 2019 metais.

Šias metais bendrovė sumokėjo daugiau mokesčių nei 2019 m. – jų suma padidėjo nuo 46,8 mln. eurų iki 51,6 mln. eurų 2020-aisiais.

Paskutiniojo 2020-ųjų ketvirčio duomenys rodo, kad „Tele2“ paslaugomis naudojasi beveik 1,9 mln. klientų. Verslo klientų skaičius, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, padidėjo 17 proc. ir pasiekė 235,1 tūkst.

Padidėjo ne tik operatoriaus klientų gretos, bet ir komanda. Vilniuje ir Kaune įkūrus nuosavus kontaktų centrus, „Tele2“ darbuotojų skaičius, lyginant šių metų ir 2020-ųjų sausį, augo nuo 582 iki 720. Beje, praėjusiais metais „Verslo žinių“ organizuojamuose rinkimuose „Tele2“ buvo pripažintas „Geidžiamiausiu darbdaviu 2020“ technologijų sektoriuje.

„Tele2“ investicijos pernai siekė 11,4 mln. eurų.

Ypač daug dėmesio skiriama 4G+ tinklo vystymui, kuris „Tele2“ tinkle dengia 99 proc. Lietuvos gyventojų populiacijos ir jau pasiekė 4G padengimo lygį. Pastarasis, skirtingų stiprumų signalais, Lietuvos Respublikos Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, padengia iki 99 proc. Lietuvos teritorijos. RRT skaičiavimai atlikti pagal duomenis, užregistruotus iki 2020 metų birželio 1 d.

Per praėjusius metus operatorius įrengė 60 naujų 4G, 4G+ ir 4G++ bazinių stočių. Iš viso šiuo metu veikia 1378 „Tele2“ LTE stotys.

Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybos ataskaitą rasite adresu:

https://www.rrt.lt/judriojo-rysio-tinklu-tiketinos-aprepties-zonos/

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.