Lietuvos ambasadorius tikisi, kad Europos Komisija pateiks naują pasiūlymą dėl vežėjų

Lietuvos ambasadorius Europos Sąjungoje tikisi, kad Europos Komisija pateiks teisinį pasiūlymą taisyti vežėjų veiklą griežtinančias taisykles, kurios įpareigoja vilkikus kas aštuonias savaites grąžinti į įsisteigimo valstybę ir apriboja transporto paslaugų teikimą kitoje šalyje.

Lietuvos ambasadorius tikisi, kad Europos Komisija pateiks naują pasiūlymą dėl vežėjų.<br>D.Umbraso nuotr.
Lietuvos ambasadorius tikisi, kad Europos Komisija pateiks naują pasiūlymą dėl vežėjų.<br>D.Umbraso nuotr.
Lietuvos ambasadorius tikisi, kad Europos Komisija pateiks naują pasiūlymą dėl vežėjų.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Lietuvos ambasadorius tikisi, kad Europos Komisija pateiks naują pasiūlymą dėl vežėjų.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Lietuvos ambasadorius tikisi, kad Europos Komisija pateiks naują pasiūlymą dėl vežėjų.<br>D.Umbraso nuotr.
Lietuvos ambasadorius tikisi, kad Europos Komisija pateiks naują pasiūlymą dėl vežėjų.<br>D.Umbraso nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

2021-02-20 09:59

Tai ambasadorius Simonas Šatūnas sakė komentuodamas Europos Komisijos išvadą, kad pernai patvirtintos ir kitąmet turinčios įsigalioti Mobilumo paketo nuostatos didintų taršą ir kenktų ES vidaus rinkai.

„Džiaugiuosi, kad Lietuvos bei kitų šalių iniciatyva suburtos bendraminčių grupės pastangos atkreipti Europos Komisijos dėmesį į mobilumo paketo trūkumus bei grėsmę ambicingam ES žaliajam kursui buvo išgirstos.

Europos Komisijos studijoje įvardijami konkretūs su priverstiniu vilkiko grįžimu susiję skaičiai – nuo 0.8 iki 4.6 procento didesnė CO2 emisija – tikrai nedera su EK siekiais kurti tvaresnę ir žalesnę ES“, – BNS sakė Lietuvos laikinasis reikalų patikėtinis S. Šatūnas, laikinai einantis nuolatinio atstovo pareigas.

„Tikimės, kad tai paskatins EK pateikti atnaujintą teisinį pasiūlymą taisyti šias aplinkosauginiu požiūriu žalingas nuostatas. Tai buvo pasakyta Europos Komisijos praėjusių metų deklaracijoje kuomet buvo priimtas Mobilumo paketas“, – teigė ambasadorius.

Lietuvos vežėjai ir Vyriausybė sako, kad naujuoju Mobilumo paketu Vakarų europiečiai siekia konkurentus išstumti iš rinkos.

Vakarų europiečiai teigia, kad privalomas vilkikų grąžinimas padės kovoti su fiktyvių krovinių vežimo įmonių registravimu, kai bendrovės, siekdamos sumažinti kaštus, steigiamos vienur, o veiklą vykdo visai kitur.

Be Lietuvos naujosioms taisyklėms prieštaravo dar aštuonios šalys – Latvija, Estija, Lenkija, Rumunija, Bulgarija, Vengrija, Kipras ir Malta. Jų nepakako blokuoti sprendimą.

Daugiausia diskusijų keliančios taisyklės buvo įtrauktos per svarstymus Europos Parlamente, vėliau joms pritarė ir dauguma valstybių narių.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.