„Lietuvos paštas“ praneša: siuntų skirstymas stabilizuotas, bet prireiks laiko susigrąžinti klientų pasitikėjimą

Valstybės valdomas „Lietuvos paštas“ iki balandžio vidurio buvo numatęs normalizuoti siuntų iš užsienio skirstymo terminus. Bendrovė teigia, kad šiuo metu jau yra išskirsčiusi susikaupusias siuntas ir normalizavo siuntų skirstymo procesą šiame segmente.

Pranešimo autorių nuotr.
Pranešimo autorių nuotr.
Pranešimo autorių nuotr.
Pranešimo autorių nuotr.
Pranešimo autorių nuotr.
Pranešimo autorių nuotr.
Pranešimo autorių nuotr.
Pranešimo autorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Apr 19, 2021, 2:54 PM

„Siuntų skirstymas šiuo metu yra normalizuotas ir didžioji dalis siuntų jau pristatomos įprastai. Suprantame, kad susigrąžinti klientų, kurie šiuo laikotarpiu patyrė nepatogumų, pasitikėjimą bus didesnis iššūkis nei normalizuoti siuntų skirstymo situaciją.

Visgi neabejojame, kad įdiegtas automatizuotas siuntų skirstymas „Lietuvos paštui“ ilgalaikėje perspektyvoje padės kilstelėti paslaugų kokybę į kur kas aukštesnį lygmenį ir užtikrinti geresnę klientų patirtį“, – pranešime cituojama Lietuvos pašto generalinė direktorė Asta Sungailienė.

Pasak bendrovės, vidaus siuntiniai ir laiškai, išskyrus pavienius atvejus, kelias pastarąsias savaites yra apdorojami ir pristatomi įprastai.

„Per pirmąsias balandžio savaites taip pat pavyko išskirstyti susikaupusių siuntų iš užsienio srautą. Iššūkių vis dar kelia siuntos su nepilnu ar neteisingai nurodytu adresu, kurioms reikalingas papildomas apdorojimas rankomis – tokių siuntų kelionė pailgėja“, – teigia bendrovė.

„Lietuvos pašto“ duomenimis, iš užsienio gaunamų siuntų kiekiai pirmąjį šių metų ketvirtį, lyginti su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, išaugo 32 proc. Tuo metu šalies viduje keliaujančių siuntų srautas padidėjo 81 proc. Bendrovė per tris mėnesius išskirstė daugiau kaip 14 mln. siuntinių ir laiškų.

A Sungailienė pripažįsta, kad kol pandemija nesibaigė, su ja susijusių siuntų pristatymo nesklandumų gali pasitaikyti ir ateityje, tačiau automatizuotas skirstymas padės su jais susitvarkyti kur kas geriau.

Bendrovė anksčiau teigė, kad dėl per pandemiją daugiau kaip dvigubai išaugusio siuntinių skaičiaus ir pereinamojo laikotarpio diegiant automatizuotą siuntų skirstymą, dalis klientų patyrė siuntų pristatymo vėlavimus.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.