Skelbiamas naujas konkursas dėl „Rail Baltica“ tilto per Nerį statybų

„LTG Infra“ po konsultacijų su rinka patikslino reikalavimus ir skelbia atnaujintą konkursą dėl geležinkelio tilto per Nerį statybos rangos darbų. Šalia Jonavos planuojamas įrengti tiltas bus sudėtingiausias „Rail Baltica“ inžinerinis įrenginys ir ilgiausias geležinkelio tiltas Baltijos šalyse.

Skelbiamas naujas konkursas dėl „Rail Baltica“ tilto per Nerį statybų.<br>Projektuotojų vizualizacija
Skelbiamas naujas konkursas dėl „Rail Baltica“ tilto per Nerį statybų.<br>Projektuotojų vizualizacija
Skelbiamas naujas konkursas dėl „Rail Baltica“ tilto per Nerį statybų.<br>Projektuotojų vizualizacija
Skelbiamas naujas konkursas dėl „Rail Baltica“ tilto per Nerį statybų.<br>Projektuotojų vizualizacija
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Jun 7, 2021, 11:58 AM, atnaujinta Jun 7, 2021, 12:00 PM

„Naujas geležinkelio tiltas per Nerį prie Jonavos – vienas didžiausių iššūkių ir techniškai sudėtingiausias inžinerinis statinys „Rail Baltica„ geležinkelio statyboje. Tai bus ilgiausias ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos valstybėse geležinkelio tiltas.

Jis neturės nė vienos atramos vandenyje, tad statybos rangovui reikės taikyti moderniausias technologijas. Siekiant užtikrinti, kad laimėtų geriausiai tokią sudėtingą užduotį galintis įgyvendinti rangovas, jau paskelbus pirminį konkursą atliktos konsultacijos su rinka ir išklausyti potencialių rangovų klausimai bei pasiūlymai“, – sako „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovski.

Siekiant aiškiau apibrėžti tam tikrus techninius reikalavimus, pirmasis konkursas buvo sustabdytas, atsižvelgus į dalyvių pastebėjimus detaliau išdėstyta techninė specifikacija ir dabar konkursas paskelbtas iš naujo.

„Vienas LTG grupės įmonių strateginių tikslų – skaidrūs konkursai, užtikrinantys geriausią rezultatą. Atsižvelgę į rinkos dalyvių pastebėjimus, skelbiame naują konkursą, su dar labiau detalizuotomis techninio projekto dalimis, sutrumpintais darbų atlikimo terminais, patikslintomis sąvokomis ir jų išaiškinimais bei peržiūrėta ir patikslinta pasiūlymų vertinimo tvarka“, – sako K.Sankovski.

Geležinkelio tiltas per Nerį – išskirtinis objektas be tik „Rail Baltica“ geležinkelio kontekste, bet ir Baltijos valstybėse.

Iš viso naujojo tilto ilgis sieks 1510 metrų. Iki šiol ilgiausias tiltas Lietuvoje buvo per Dubysą nutiestas Lyduvėnų geležinkelio tiltas, kurio ilgis yra 599 m., o ilgiausias automobiliams skirtas tiltas – per Nemuną prie Jurbarko įrengtas tiltas, kurio ilgis siekia 494 m. Ilgiausias naujo tilto tarpas tarp atramų, toje vietoje kur jis kirs upę, sieks 150 metrų. Tokio ilgo geležinkelio tilto nėra nė vienoje iš Baltijos šalių.

Naujasis tiltas bus Lietuvoje visiškai naujo 1435 mm pločio vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ ruožo tarp Kauno ir Lietuvos-Latvijos sienos dalis.

„Rail Baltica„ – tai didžiausias geležinkelio infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant per visą „Rail Baltica“ trasą bus nutiesta elektrifikuota europinės vėžės dvikelė geležinkelio linija, eisianti nuo Varšuvos per Kauną ir Rygą iki Talino. Bendras „Rail Baltica„ geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km.

Projektas, kurio numatoma vertė siekia apie 5,8 mlrd. eurų, yra didžiausia investicija, skirta pagerinti mobilumą ir kelionių galimybes, plėtoti verslą, turizmą ir prekių mainus regione.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: Lietuvos narystės NATO metinės – ar iššūkių daugiau?