Ruošiasi gabenti didžiausią krovinį Lietuvos istorijoje – veš 88 ašių tralas

Įgyvendinant naujo įrenginio statybos projektą į „Orlen Lietuvos“ valdomą naftos perdirbimo produktų gamyklą bus transportuojamas didžiausias Lietuvos istorijoje krovinys.

 2008 m. taip pat gabentas reaktorius. <br> "Orlen Lietuva" nuotr.
 2008 m. taip pat gabentas reaktorius. <br> "Orlen Lietuva" nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Dec 1, 2021, 4:29 PM, atnaujinta Dec 1, 2021, 4:30 PM

Tai bus 1,8 tūkst. tonų reaktorius, skirtas naujo naftos perdirbimo produktų gamyklos, įsikūrusios Lietuvos šiaurės vakaruose, įrenginio statybai.

2023 m. rugpjūčio mėnesį 100 metrų ilgio, 6,5 metrų pločio ir 10 metrų aukščio krovinys bus gabenamas apytiksliai 150 km ilgio maršrutu iš Klaipėdos uosto į Mažeikių naftos perdirbimo produktų gamyklą.

Į uostą atgabentas reaktorius bus iškrautas iš jį atgabenusio laivo ant 88 ašių tralo, kuris reaktorių transportuos iš uosto į naftos perdirbimo produktų gamyklą. Todėl, atsižvelgiant į reaktoriaus dydį, didžiausias iššūkis yra ne tiek paties transporto, kiek maršruto parinkimas.

Pasak „Orlen Lietuva“ generalinio direktoriaus Michalo Rudnickio, naujo įrenginio statybos Mažeikių naftos perdirbimo produktų gamykloje projektas žymi vieną iš didžiausių privataus Lenkijos kapitalo investicijų Lietuvos istorijoje. 1,8 tūkst. tonų reaktoriaus transportavimas yra vienas iš svarbiausių Likučio hidrokrekingo įrenginio statybos projekto etapų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.