Viešoji įstaiga „
Keliauk Lietuvoje“ buvo sukurta, pertvarkius buvusį Turizmo departamentą.
Anot D.Morkvėno, pastarųjų trejų metų agentūros darbai atnešė reikšmingų pokyčių Lietuvos turizmo rinkodaroje, pavyko sukurti efektyvias didelių auditorijų kampanijas, išskirtinius turizmo rinkodaros kūrybinius sprendimus.
„Agentūra pradėjo turizmo sektoriaus analizės reformą, siekdama duomenimis pagrįstų sprendimų – ekonominių, turistų srautų, rinkų, vartotojų tyrimų sėkmingai šalies bei verslo rinkodarai. Taip pat pradėjome savivaldybių turizmo infrastruktūros vertinimą ir sisteminių pokyčių inicijavimą, o tai paskatino šalies savivaldybes pasitempti vystant turizmo objektus, pradėjome turizmo skaitmeninimą ir atvėrėme įvairius turizmo duomenis“, – sako D.Morkvėnas.
Nuo gruodžio 15 dienos laikinai „
Keliauk Lietuvoje“ vadovaus agentūros Turizmo rinkų skyriaus vadovė Olga Gončarova. Naujojo agentūros vadovo bus ieškoma konkurso būdu.