Klaipėdos uostas jau atsisveikina su dalimi darbuotojų – įtakos turėjo baltarusiškų trąšų krovinių mažėjimas

Remiantis delfi.lt naujienų portalo paskelbta informacija, mažėjant baltarusiškų trąšų krovinių srautui, Klaipėdos uostas atleidžia 20 darbuotojų. Šią informaciją patvirtino Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija.

Per Klaipėdos uostą gabenami įvairūs produktai iš Baltarusijos, tačiau didžiąją dalį sudaro baltarusiškos trąšos.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Per Klaipėdos uostą gabenami įvairūs produktai iš Baltarusijos, tačiau didžiąją dalį sudaro baltarusiškos trąšos.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Sodros duomenimis, 2021 m. gruodžio 17 d. įmonėje dirba 252 darbuotojai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Sodros duomenimis, 2021 m. gruodžio 17 d. įmonėje dirba 252 darbuotojai.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Dec 17, 2021, 10:49 AM, atnaujinta Dec 17, 2021, 11:05 AM

Klaipėdos uosto direkcijos generalinio direktoriaus Algio Latako teigimu, JAV sankcijų poveikį Klaipėdos uostas jaučia visus metus – dalis baltarusiškų trąšų krovinių nuo sausio Klaipėdos uosto nepasiekia.

Per šį uostą gabenami įvairūs produktai iš Baltarusijos, tačiau didžiąją dalį sudaro baltarusiškos trąšos.

„Fiksuodami baltarusiškų krovinių srauto mažėjimą, taip pat rengiantis baltarusiškų trąšų tranzito per Klaipėdos uostą pabaigai, rugsėjį peržiūrėjome Uosto direkcijos darbuotojų funkcijas. Įvertinus darbų apimtis bei siekiant užtikrinti optimalų pareigybių skaičių įmonėje, buvo priimtas sprendimas atleisti 20 darbuotojų“, – delfi.lt dalijosi gautu Klaipėdos uosto atstovų atsakymu.

Sodros duomenimis, 2021 m. gruodžio 17 d. įmonėje dirba 252 darbuotojai.

„Prieš daugiau nei savaitę Klaipėdos uostas delfi.lt aiškino, kad esminių pokyčių Baltarusiškos kilmės trąšų krovoje nepastebima. Lyginant praėjusių metų 10 mėnesių su šių metų dešimt mėnesių, matomas nežymus (3 proc.) trąšų krovos augimas. Tiek pernai, tiek šiemet per 10 mėnesių perkrauta daugiau nei 9 mln. tonų trąšų“, – rašoma naujienų portale.

„Baltarusiškų trąšų krovinio srautas Klaipėdos uoste užima didžiąją tranzitinių krovinių dalį, tad netekus baltarusiškų krovinių nuostolį tikrai patirsime tiek mes, kaip valstybės įmonė, tiek uoste veikiančios įmonės, turinčios krovinių iš Baltarusijos.

Neigiama įtaka būtų didelė, o tokio krovinio srauto, kuris dabar yra tranzitinis, jo greitai kompensuoti nepavyks, tad pagalbos reikės tiek uoste veikiančioms įmonėms, tiek galbūt ir Uosto direkcijai“, – anksčiau teigė A.Latakas.

Dar antradienį „Lietuvos geležinkelių“ valdybos pirmininkas Kęstutis Šliužas tikino, kad siekiant deeskaluoti keblią situaciją su baltarusiškas trąšas gaminančia įmone „Belaruskalij“, bendrovės vadovas Mantas Bartuška iš savo pareigų pasitrauks po pereinamojo laikotarpio, tačiau konkretaus termino nurodyta nebuvo.

Nors pats K.Šliužas LRT radijui teigė, kad dėl atleidimo datos bus nuspręsta kitą savaitę, susisiekimo ministras Marius Skuodis ketvirtadienį sakė, kad M.Bartuška iš pareigų turėtų pasitraukti sausio pradžioje. Visgi M.Skuodis pridūrė, kad tai turėtų spręsti „Lietuvos geležinkelių“ valdyba ir pats vadovas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.