Neįtikėtinos banko techninės problemos: per klaidą klientams pervedė 130 mln. svarų

Jungtinėje Karalystėje bankas „Santander“ ketvirtadienį mėgino susigrąžinti 130 mln. svarų (155 mln. eurų), kuriuos per klaidą išmokėjo klientams pirmąją Kalėdų dieną.

Kalėdų rytą dubliuoti mokėjimai buvo atlikti iš paties banko rezervų, o tai reiškia, kad nė vienas klientas nenukentėjo, pranešė bankas.<br>T.Bauro nuotr.
Kalėdų rytą dubliuoti mokėjimai buvo atlikti iš paties banko rezervų, o tai reiškia, kad nė vienas klientas nenukentėjo, pranešė bankas.<br>T.Bauro nuotr.
Kalėdų rytą dubliuoti mokėjimai buvo atlikti iš paties banko rezervų, o tai reiškia, kad nė vienas klientas nenukentėjo, pranešė bankas.<br>T.Bauro nuotr.
Kalėdų rytą dubliuoti mokėjimai buvo atlikti iš paties banko rezervų, o tai reiškia, kad nė vienas klientas nenukentėjo, pranešė bankas.<br>T.Bauro nuotr.
Kalėdų rytą dubliuoti mokėjimai buvo atlikti iš paties banko rezervų, o tai reiškia, kad nė vienas klientas nenukentėjo, pranešė bankas.<br>V.Skaraičio nuotr.
Kalėdų rytą dubliuoti mokėjimai buvo atlikti iš paties banko rezervų, o tai reiškia, kad nė vienas klientas nenukentėjo, pranešė bankas.<br>V.Skaraičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Dec 31, 2021, 3:33 PM

Dėl „techninės problemos“ 75 tūkst. mokėjimų buvo du kartus atlikti maždaug 2 tūkst. įmonių ir komercinių sąskaitų turėtojų, sakoma banko pranešime, atsiųstame naujienų agentūrai AFP, patvirtinančiame leidinio „The Times“ paskelbtą pranešimą.

Kalėdų rytą dubliuoti mokėjimai buvo atlikti iš paties banko rezervų, o tai reiškia, kad nė vienas klientas nenukentėjo, pranešė bankas.

Bankas pridūrė „bendradarbiausiantis su daugeliu bankų visoje JK, kad artimiausiomis dienomis atgautų atliktus pakartotinius mokėjimus“.

Pasak jo, mokėjimai galėjo apimti darbo užmokestį ir mokėjimus tiekėjams.

„The Times“ pranešė, kad mokėjimai buvo atlikti į sąskaitas daugelyje JK bankų, iš kurių „Santander“ mėgina atgauti pinigus.

Vienas bankas laikraščiui teigė, kad nelinkęs susigrąžinti lėšų, jei sąskaitos turėtojai jau būtų išleidę netikėtai gautas sumas, o pinigų grąžinimas lemtų sąskaitoje laikomų lėšų pereikvojimą.

„Santander“ teigė, kad jis taip pat turi įdiegęs bankinius „procesus, skirtus susigrąžinti lėšas tiesiai iš gavėjų“.

Bankas teigė, kad klaidą sukėlė mokėjimo planavimo problema, kurią „greitai nustatė ir ištaisė“.

„Santander“ Didžiojoje Britanijoje turi 14 mln. sąskaitų savininkų ir per pirmuosius tris 2021 metų ketvirčius uždirbo daugiau nei 1 mlrd. svarų grynojo pelno.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.