Kovo mėnesį „Pigu.lt“ sodo prekių pardavimai pakilo 65 procentais

Po trumpo sąstingio vasario pabaigoje atsigavę pardavimai prekybos centre internete „Pigu.lt“ rodo, kad gyventojai grįžta į ritmą, kurį sutrikdė Rusijos pradėtas karas Ukrainoje. Pirkėjai vėl imasi įprastų veiklų – sodo prekių pardavimai kovo mėnesį augo 65 procentais, lyginant su vasario mėnesio duomenimis.

„Pigu.lt“ pardavimų vadovė Kristina Liškauskaitė.
„Pigu.lt“ pardavimų vadovė Kristina Liškauskaitė.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Mar 23, 2022, 12:40 PM, atnaujinta May 26, 2022, 1:19 PM

„Ne veltui psichologai vienbalsiai nurodo, kad nerimą dėl karo grėsmės padeda mažinti susitelkimas į įprastas veiklas. Atšilus orams, tarp tokių veiklų Lietuvoje neabejotinai patenka aplinkos puoselėjimas. Pirmąją karo savaitę prekyba sodo prekėmis buvo sustingusi, dabar fiksuojame aktyvėjimą“, – sako „Pigu.lt“ pardavimų vadovė Kristina Liškauskaitė.

Anot jos, kasmetis sodo prekių pardavimų pikas įprastai tęsiasi nuo balandžio vidurio iki gegužės mėnesio pabaigos, tačiau šiuos produktus pradedama pirkti nuo vasario.

„Didžiausią įtaką sodo prekėms turi orai. Jau antrą savaitę iš eilės džiuginančios saulėtos ir šiltos dienos lėmė ryškų pardavimų augimą jau dabar – kovo mėnesį“, – teigia K.Liškauskaitė.

Šių prekių kategorijoje labiausiai išaugo Lietuvoje pagamintų šiltnamių pardavimai, lyginant su 2021 metų duomenimis.

Sodo traktoriukų e. prekybos centre „Pigu.lt“ jau dabar parduota net 3,5 karto daugiau nei praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu.

Tarp populiariausių sodo prekių kategorijų taip pat rikiuojasi aeratoriai, vejapjovės, žoliapjovės, malkų skaldyklės, kultivatoriai, lapų siurbliai, šakų smulkintuvai, trinkelių valytuvai, sodo įrankiai ir grandininiai pjūklai.

„Pavasaris išjudino ir avalynės bei aprangos kategorijas – pirkėjai aktyviai ruošiasi naujam sezonui“, – teigia K.Liškauskaitė.

Nuo vasario pradžios į viršų šovė prekyba maudymosi kostiumėliais, moteriškomis palaidinėmis, sijonais, moteriška avalyne: „balerinomis“ ir basutėmis.

Nuo vasario vidurio „Pigu.lt“ e. prekybos centre fiksuojamas sportinės avalynės, moteriškų šortų, marškinėlių, suknelių pardavimų augimas.

„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuves ir prekybos platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomose e. prekybos platformose prekiauja daugiau nei 4000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 2 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.