Šis prekės ženklas susigrąžino vertingiausio titulą: suma – didžiulė

„Apple“ po septynerių metų pertraukos vėl tapo vertingiausiu prekės ženklu pasaulyje pagal tyrimų bendrovės „Kantar“ sudaromo reitingo „BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands“ versiją, skelbia „Bloomberg“ agentūra.

„Apple“.<br>123rf.com nuotr.
„Apple“.<br>123rf.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2022-06-16 11:43

„Apple“ prekės ženklo vertė praėjusiais metais išaugo 55 proc. iki 947,1 mlrd. JAV dolerių, tuo tarpu ankstesnės lyderės „Amazon“ – tik 3 proc. iki 705,6 mlrd. dolerių.

„Amazon“ šįkart liko trečia, antrąją eilutę užleidusi „Google“ – vertės prieaugis 78 proc. iki 820 mlrd. dolerių.

Ankstesnes pozicijas pirmajame penkete išsaugojo „Microsoft“ ir „Tencent“ – šių prekės ženklų vertės per metus padidėjo atitinkamai 49 proc. iki 611 mlrd. dolerių ir sumenko 11 proc. iki 214 mlrd. dolerių.

į pirmąjį dešimtuką taip pat pateko „McDonald's“ (196,5 mlrd. dolerių), „Visa“ (191 mlrd. dolerių), „Facebook“ (186,4 mlrd. dolerių), „Alibaba“ (170 mlrd. dolerių) ir „Louis Vuitton“ (124,3 mlrd. dolerių).

Šimto vertingiausių prekės ženklų bendra vertė per metus paaugo 23 proc. iki beveik 8,7 trln. dolerių.

Brangiausių pasaulio prekių ženklų reitingą „Kantar“ kasmet sudaro nuo 2006-ųjų, atsižvelgiama į bendrovių finansinius rezultatus bei daugiau kaip 4,1 mln. vartotojų atsiliepimus.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„Nauja diena“: ką reiškia kandidato R. Žemaitaičio pasitraukimas iš Seimo?