„Lietuvos geležinkeliai“ planuoja, maršrutas į Duisburgą taps „LTG Cargo“ pagrindine pervežimų kryptimi

„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) komunikacijos partnerė Kotryna Dzikaraitė tikina, kad LTG Grupės krovinių vežimo bendrovė siekia veiklos diversifikacijos ir paslaugų, nukreiptų į skirtingas rinkas, ypač – Vakarų Europos, plėtros.

LTG Grupės krovinių vežimo bendrovė siekia veiklos diversifikacijos ir paslaugų, nukreiptų į skirtingas rinkas.<br>M.Patašiaus nuotr.
LTG Grupės krovinių vežimo bendrovė siekia veiklos diversifikacijos ir paslaugų, nukreiptų į skirtingas rinkas.<br>M.Patašiaus nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jul 14, 2022, 2:17 PM

„2020 metais buvo įsteigta krovinių vežimo geležinkeliu bendrovės „LTG Cargo“ antrinė įmonė Lenkijoje „LTG Cargo Polska“, o 2021 metais – antrinė įmonė Ukrainoje „LTG Cargo Ukraine“. Bendrovė šiuo metu įgyvendina planą, kuriuo siekia tiek pati prisitaikyti prie pakitusios verslo aplinkos, tiek ir padėti tai padaryti savo klientams“, – Eltai teigė K. Dzikaraitė.

Pagrindinė pervežimų į Vakarus kryptis – Duisburgas

LTG komunikacijos atstovė tvirtina, kad „LTG Cargo“ balandį pradėjo reguliarius intermodalinius pervežimus į Duisburgą, taip ieškant galimybių perorientuoti tiekimo grandines į Vakarų Europą.

„Šiuo metu pervežimai į Duisburgą Vokietijoje yra pagrindinis intermodalinių krovinių gabenimo į Vakarus maršrutas. Nuo balandžio iki liepos mėnesio, kai šia kryptimi pradėti gabenti kroviniai, 53 traukiniais jau pervežta beveik 26 tūkst. tonų krovinių“, – sakė K. Dzikaraitė.

Ji aiškino, kad nauji planuojami maršrutai taip pat bus organizuojami aplink šią kryptį.

„Šiuo maršrutu kroviniai gabenami tris kartus per savaitę, o artimiausiais metais tikimasi savaitinių reisų skaičių padidinti iki penkių. Planuojama, kad šis maršrutas taps „LTG Cargo“ tarptautinių pervežimų „stuburu“, – tikino LTG komunikacijos partnerė.

Numatoma vežti krovinius į Italiją, Didžiąją Britaniją, Nyderlandus, bendradarbiaujama su Kazachstanu

K. Dzikaraitė pabrėžė, kad šiuo metu bendrovė aktyviai vertina galimybes gabenti krovinius į Italiją, tačiau domisi ir kitomis rinkomis.

„Matome potencialą ateityje pervežimų kryptis plėsti į Didžiąją Britaniją, Nyderlandus ir kitas šalis. Kartu planuojama vystyti jungtis per Lenkijos terminalus centrinėje šalies dalyje ir pietuose – toks sprendimas klientams galėtų suteikti galimybę gabenti net ir pavienius krovinius puspriekabėmis skirtingais intermodaliniais maršrutais“, – teigė ji.

K. Dzikaraitė pažymi, kad partnerystė taip pat toliau aktyviai vystoma su Latvijos ir Estijos kolegomis tam, kad augtų „Ambertrain“ traukinio tarp Vakarų Europos ir Baltijos šalių pervežimai. Taip pat, anot jos, jau yra rezultatų bendradarbiaujant su Kazachstanu.

„Dar šių metų pradžioje pradėtos diskusijos dėl bendradarbiavimo su Kazachstano atstovais jau turi pirmuosius rezultatus – birželio viduryje „LTG Cargo“ pasirašė pirmuosius tarptautinio bendradarbiavimo sutarimus su Kazachstano bendrovėmis. Kartu bendrovė vertina galimybes teikti naujas paslaugas Lietuvos klientams“, – aiškino K. Dzikaraitė.

Svarbia rinka išlieka ir Ukraina

Nors krovinių gabenimo geležinkeliu logistika siekiant vežti krovinius iš Ukrainos yra sudėtinga, tačiau ji išlieka svarbia rinka „Lietuvos geležinkeliams“. LTG komunikacijos atstovė tvirtina, kad bendradarbiavimą su Ukraina skatina išaugęs verslo klientų poreikis gabenti žemės ūkio produkciją iš šios šalies.

„LTG Cargo Ukraine“, įvertinusi išaugusį verslo klientų iš Ukrainos poreikį gabenti grūdus ir kitus krovinius iš šalies, birželį atnaujino veiklą Ukrainoje. Šiuo metu taip pat vis aktyviau gabenama žemės ūkio produkcija iš Ukrainos“, – tikino K. Dzikaraitė.

ELTA primena, kad „Lietuvos geležinkeliai“ balandžio pirmoje pusėje uždarė atstovybes Baltarusijoje ir Rusijoje. Tokį sprendimą patvirtino LTG valdyba.

„Griežtai smerkiame Rusijos karą Ukrainoje, kiek galėdami ieškome būdų padėti už laisvę kovojantiems Ukrainos žmonėms. Atstovybės Baltarusijoje ir Rusijoje buvo skirtos bendradarbiauti ir ieškoti naujų ryšių su verslo partneriais šiose šalyse, tačiau jokių galimybių tokiems ryšiams nebeliko. Taigi atstovybių uždarymas yra būtinas žingsnis“, – sakė LTG generalinis direktorius Egidijus Lazauskas.

„Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) pasikeitus geopolitinei situacijai ir atsisakant ryšių su Rusija ir Baltarusija, ieško alternatyvių rinkų ir pastaruosius keletą metų siekia nukreipti savo paslaugas į kitas rinkas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.