Internetinėse parduotuvėse tampa įprasta atsiskaityti „Klix“ sprendimu

Jau daugiau nei 600 internetinių parduotuvių Baltijos šalyse galima atsiskaityti „Klix“ sprendimu, kuris pirkėjams gerokai palengvina apsipirkimo procesą. Tuo metu pardavėjai gali džiaugtis augančiu apmokėtų krepšelių skaičiumi ir bemaž trečdaliu išaugusia apyvarta.

Atsiskaityti „Klix“ galima ir nišinėse, ir gerai visiems žinomose e. prekybos platformose.
Atsiskaityti „Klix“ galima ir nišinėse, ir gerai visiems žinomose e. prekybos platformose.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jul 25, 2022, 9:00 AM

Atsiskaityti „Klix“ galima ir nišinėse, ir gerai visiems žinomose e. prekybos platformose.

Šiuo metu „Klix“ jau gali atsiskaityti Varle.lt, RDE.LT, „Senukai“, „airBaltic“, „Lietuvos geležinkeliai“, Shopbysiegel.com, Gintarinės vaistinės ir daug kitų įmonių klientai.

Kuo išskirtinis sprendimas?

„Klix“ yra „Citadele“ banko sukurtas e. atsiskaitymų sprendimas, kuris e. prekybininkams ir paslaugų teikėjams užtikrina įvairias mokėjimų priėmimo galimybes – tiek jau įprastus atsiskaitymus kortele ar interneto banku, tiek ir inovatyvius atsiskaitymus, leidžiančius klientui susimokėti programėle, įvedant savo telefono numerį.

Be to, „Klix“ leidžia prekybininkams pasiūlyti savo klientams galimybę įsigyti pirkinį sumokant dalimis arba atidedant mokėjimą.

Kodėl e. prekybininkai renkasi „Klix“?

„Klix“ integracija e. parduotuvėje reiškia patogesnį ir greitesnį apmokėjimo procesą ir, atitinkamai, mažesnį paliktų neapmokėtų pirkinių krepšelių.

Dažna priežastis, kodėl klientas galutiniame etape palieka neapmokėtą pirkinių krepšelį, yra ta, kad prekybininkas nepasiūlo galimybės atsiskaityti jam įprastu ar patogiausiu būdu.

Pavyzdžiui, nėra galimybės atsiskaityti interneto banku, vienintelis siūlomas būdas yra galimybė mokėti banko kortele atskleidžiant jos duomenis pardavėjui.

Būtent šiuos iššūkius ir išsprendžia „Klix“, užtikrinantis prekybininkams keturias naudingas funkcijas – įdiegtos e. parduotuvėje, jos leidžia padidinti apyvartą net iki 30 procentų.

  • „Klix Pay by Card“ – galimybė atsiskaityti mokėjimo kortele („Visa“, „Mastercard“), patvirtinant mokėjimą telefono numeriu (jei klientas jau anksčiau buvo atsiskaitęs „Klix“). Nauji „Klix“ vartotojai gali atsisiųsti „Klix“ mobiliąją programėlę ir joje užregistruoti savo kortelę dar prieš pirkimą, arba vieną kartą apsipirkti kurioje nors iš „Klix“ partnerių parduotuvių, pažymint, kad sutinkate užregistruoti savo kortelės duomenis „Klix“. Kitą kartą toje pačioje ar kitoje parduotuvėje, kurioje yra įdiegtas „Klix“, bus galima atsiskaityti įvedant tik savo telefono numerį.
  • „MultiLink“ – funkcija, leidžianti atlikti mokėjimus naudojantis visų pagrindinių Baltijos šalių bankų internetine bankininkyste. Vos viena sprendimo integracija prekybininkas gali priimti mokėjimus visų didžiausių Baltijos šalių internetine bankininkyste. Mokėjimas interneto banku yra vienas iš labiausiai klientų pageidaujamų mokėjimo būdų, nes atsiskaitymą patvirtinant banko suteikta autentifikavimo priemone („Smart-ID“, „MobileScan“, kt.) tereikia su savimi turėti telefoną.
  • „Klix Pay Later“ – galimybė klientams įsigyti pirkinį „pirk dabar, mokėk vėliau“ principu, t. y. atidedant mokėjimą arba mokant dalimis. Pirkėjai gali pasirinkti, kaip atsiskaityti – paskirstyti sumą per 36 mėnesius arba sumokėti ją per vieną, tris arba šešis mėnesius (mokant sumą per 1, 3 ar 6 mėn. palūkanos nemokamos). Visais atvejais pardavėjas ar paslaugų teikėjas visą mokėjimą gaus iš karto. Klientui pasirinkus mokėti dalimis, „Klix Pay Later“ per kelias sekundes jam pateiks kelis vartojimo paskolos pasiūlymus iš skirtingų finansų įmonių. Klientui tereikės pasirinkti norimą atsiskaitymo būdą bei paskolos teikėją ir įvesti savo duomenis.
  • „Klix Quick Checkout“ – mokėjimas patvirtinant pirkimą „Klix“ programėlėje, kurią pirkėjas jau yra susiejęs su savo mokėjimo kortele. „Klix Quick Checkout“ leidžia klientams lengviau įvesti kontaktinę informaciją, pasirinkti pristatymo ir mokėjimo būdus. „Klix“ programėlę pirkėjai gali įsidiegti tiek „Android“, tiek „iOS“ įrenginiuose.

Kokia nauda pirkėjui?

Nieko nėra svarbiau už laiką, ir būtent jo sutaupo pirkėjai, rikdamiesi „Klix“ atsiskaityti už savo kasdienius pirkinius. Mokėjimo kortelės duomenis tereikia įvesti kartą, o vėliau visose parduotuvėse, kuriose yra įdiegtas „Klix“ sprendimas, klientas galės patvirtinti pirkimą įvesdamas unikalų PIN kodą, kurį „Klix“ atsiųs trumpąja žinute. Jei klientas įsidiegs „Klix“ programėlę, pirkimo patvirtinimui pakaks vos vieno paspaudimo.

Be to, neretai pirkėjai, įsigydami didesnės vertės prekes, pageidauja mokėti dalimis, todėl vis labiau populiarėja „pirk dabar, mokėk vėliau“ atsiskaitymo galimybė. Reikalingą prekę pirkėjas gaus iš karto, už ją atsiskaitydamas vėliau.

Paprastas įdiegimas ir naudojimas

Ne tik pirkėjams paprasta įsidiegti ir naudoti „Klix“. Greitai ir paprastai sprendimą gali integruoti ir e. prekybininkai. Jei pardavėjas naudojasi viena iš populiariųjų e. prekybos platformų, pavyzdžiui, „Shopify“, „Mozello“, „Woocommerce“, „Magento“, „OpenCart“, „PrestaShop“, „Klix“ galima įdiegti „plug & play“ principu ir pradėti iš karto juo naudotis. Jei naudojamas labiau individualizuotas e. platformos sprendimas, integraciją padės atlikti „Klix“ specialistų komanda.

„Klix“ interneto svetainėje rasite registracijos formą, kurioje galite pateikti savo kontaktinius duomenis – su jumis susisieks „Klix atstovai ir suteiks išsamesnę informaciją apie sprendimą, atsakys į klausimus.

Sužinoti daugiau apie Klix https://klix.app/.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.