Anot jo, „L'Occitane“ veiklos Rusijoje negalima vadinti kolaboravimu, nes įmonė neprisidėjo prie karo veiksmų.
Jis paminėjo, kad bendrovė iš agresorės šalies turėjo pasitraukti, nes patyrė spaudimą ir grasinimus ją boikotuoti, „interneto vartotojų kerštingumas tapo nepakeliamas ir kėlė pavojų jos veiklai kituose pasaulio regionuose“.
„Per daugiau nei ketvirtį amžiaus sunkaus darbo sukūrėme sėkmingą verslą Rusijoje. Su didžiuliu liūdesiu galvoju apie mūsų 720 darbuotojų, kuriuos turėjome palikti, kai išvykome iš šalies, – komentare teigia R.Geigeris, kurį cituoja Prancūzijos dienraštis „Le Figaro“. – Ir kaip nenusivilti, kai per vieną naktį dėl neteisingų sprendimų suabejojama ilgus metus trukusiu darbu?“
Kovo 16 d. „L'Occitane“ paskelbė uždaranti savo fizines parduotuves ir internetinę parduotuvę Rusijoje.
2022 m. pradžioje prancūzų bendrovė Rusijoje turėjo 112 parduotuvių.
Tačiau birželio pradžioje „L'Occitane“ parduotuvės Rusijoje vėl buvo atidarytos, tik su kiek pakeistu pavadinimu – „L'Oksitan“.
„RIA Novosti“ kalbino bendrovės atstovus, kurie pareiškė, kad pavadinimas pakeistas, nes padalinys Rusijoje tapo savarankišku juridiniu asmeniu. Nepaisant to, kainos ir produktai itin nepakito, nuolaidų kortelės, gautos iki parduotuvių uždarymo, taip pat liko aktyvios.