Vienai Vilniaus bendrovei itin trūksta darbuotojų: jų ieško ir jau primirštais būdais

Bendrovei „Vilniaus viešasis transportas“ gerokai trūksta darbuotojų, todėl jų paieška pradėta netgi mėtant skrajutes į pašto dėžutes daugiabučių namų laiptinėse.

Jeigu padėtis nesikeis, gali būti, kad ir atėjus rudeniui autobusai važinės rečiau, vasaros tvarkaraščiu.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Jeigu padėtis nesikeis, gali būti, kad ir atėjus rudeniui autobusai važinės rečiau, vasaros tvarkaraščiu.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Aug 10, 2022, 11:46 AM, atnaujinta Aug 10, 2022, 11:56 AM

Vilniečiai, šiomis dienomis radę pašto savo dėžutėse „Vilniaus viešojo transporto“ (VVT) skrajutes su darbo pasiūlymais, nustebo: tokį reklamavimosi būdą įmonės ir įstaigos jau keletą metų primiršusios.

Vežėjai sakė, kad tokio atgyvenusio būdo griebėsi, nes įmonėje yra 235 laisvi autobusų ir troleibusų vairuotojų etatai.

Be to, šiemet įmonę dėl pensinio amžiaus, geresnio darbo užmokesčio kitur arba sveikatos problemų paliko 68 vairuotojai.

VVT vairuotojams pirmąjį šių metų ketvirtį siūlė vidutinį 1806 eurų atlyginimą neatskaičius mokesčių.

Dirbti autobusų ir troleibusų vairuotojais bendrovei sunkiai sekasi prisikviesti ir ukrainiečius, kitų valstybių piliečius.

Šiuo metu VVT dirba 7 ukrainiečiai: 3 vairuotojai-sargai, 2 troleibusų vairuotojai, po 1 šaltkalvį-elektriką ir transporto priemonių valytoją.

Anot VVT atstovės Giedrės Buivydaitės, užsieniečių įdarbinimą vairuotojais apsunkina reikalavimai Lietuvoje įsigyti vadinamąjį 95-ąjį kodą, kuris suteikia teisę vairuoti komercinę transporto priemonę.

Bendrovė apmoko ir siūlo 800 eurų stipendiją visiems norintiems mokytis, vairuotojo kvalifikacijos mokymai trunka iki 2 mėnesių.

Dabar miesto transportas važiuoja vasaros tvarkaraščiu. Jeigu padėtis nesikeis ir daugiau vairuotojų nepavyks įdarbinti, ar atėjus rudeniui autobusai ir troleibusai ir toliau važiuos pagal išretėjusį tvarkaraštį?

G.Buivydaitė, atsakydama į šį klausimą, priminė, kad nuo rudens Vilniuje keleivių vežimo paslaugą teiks nebe du, o trys vežėjai. Prie VVT ir įmonės „Transrevis“ prisijungs „Kautra“.

Augant keleivių skaičiui nuo rudens keleivių vežimo sektoriuje vežėjams reikės apie 10 proc. daugiau darbuotojų. G.Buivydaitė pažymėjo, kad darbuotojų trūkumas, ypač vairuotojų, juntamas ne tiktai Lietuvoje, bet ir visoje Europos Sąjungoje.

„Kaip ir bet kuriuo kitu laikotarpiu, sieksime užtikrinti keliones mieste tokias, kurios atitiktų keleivių poreikius ir turimus bendrovės pajėgumus bei galimybes“, – žadėjo VVT atstovė.

Anot VVT, vairuotojų trūkumo vasarą dar nejuntama taip smarkiai. Tai lemia pakoreguotas miesto transporto maršrutų tvarkaraštis. Beje, keleivių skaičius miesto transporte birželį, palyginti su pastaraisiais trimis šių metų mėnesiais, sumažėjo.

Jis birželio mėnesį nepasiekė ir ikipandeminio lygio 2019-ųjų vasarą – buvo kone 52 tūkstančiais mažesnis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.