M.O'Leary'io teigimu, vidutinė bilieto kaina per ateinančius 5 metus padidės nuo maždaug 40 eurų iki 50 eurų. Visgi jis tikisi, kad žmonės ir toliau dažnai skraidys, nepaisant augančių skrydžių kainų ir didėjančių išlaidų pragyvenimui.
„Nėra abejonių, kad 1 euro, 0,99 eurų, net 9,99 eurų pasiūlymų artimiausius kelerius metus nebematysite“, – sakė M.O'Leary'is.
Pastaruosius dešimtmečius pingant lėktuvų bilietams padaugėjo ir skrydžių, nes vis daugiau žmonių be kasmečių atostogų rinkdavosi ir trumpesnes keliones į užsienį, bet pandemija viską greitai sustabdė.
Visgi atlaisvinus griežtus ribojimus žmonės greitai sugrįžo į lėktuvus ir patraukė į kitas šalis. Tačiau sparčiai atsigavusiam sektoriui ėmė trūkti darbuotojų, todėl skrydžiai kartais vėluoja, yra atšaukiami, kai kurie keleiviai priversti laukti valandų valandas arba paskutinę minutę keisti kelionės laiką.
M.O'Leary'is viliasi, kad šias problemas įmonei pavyko išspręsti iki kitos vasaros ir tokie atvejai nesikartos, tačiau taip pat paminėjo, kad, pavyzdžiui, Jungtinėje Karalystėje dėl „Brexit“ gali ir toliau kilti sunkumų įdarbinant darbuotojus.