Į šį oro uostą įsisuko tikras chaosas – prašė atšaukti dalį skrydžių, nes nebespėjo aptarnauti keleivių

Amsterdamo Schipholio oro uostas pirmadienį paprašė oro linijų bendrovių atšaukti dalį skrydžių viename iš oro uosto terminalų, nes vėl susidarė ilgos eilės, primenančios šios vasaros chaosą viename judriausių Europos oro centrų.

Amsterdamo Schipholio oro uostas pirmadienį paprašė oro linijų bendrovių atšaukti dalį skrydžių.<br>AFP/Scanpix nuotr.
Amsterdamo Schipholio oro uostas pirmadienį paprašė oro linijų bendrovių atšaukti dalį skrydžių.<br>AFP/Scanpix nuotr.
Amsterdamo Schipholio oro uostas pirmadienį paprašė oro linijų bendrovių atšaukti dalį skrydžių.<br>AFP/Scanpix nuotr.
Amsterdamo Schipholio oro uostas pirmadienį paprašė oro linijų bendrovių atšaukti dalį skrydžių.<br>AFP/Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

2022-09-13 11:00

Oro uosto vadovybė dėl susidariusios padėties kaltino saugos bendroves, sakydama, kad „darbuotojų skaičius yra mažesnis nei reikalaujama“, o keleiviai priversti laukti kelias valandas, kol praeis pro patikros punktus.

„Trūksta apsaugos darbuotojų ir daugėja laukiančių keliautojų, ypač 3-ame terminale“, – sakoma oro uosto operatorės pranešime.

Ji paprašė „keleto oro linijų, kurių keleiviai išvyksta iš 3-ojo terminalo, atšaukti skrydžius šiandien nuo 16.00 val. vietos (17.00 val. Lietuvos) laiku iki 23.00 val. vietos (00.00 val. Lietuvos) laiku“.

Socialiniuose tinkluose paskelbtose nuotraukose matyti ilgos keleivių eilės, o daugelis keleivių laukė lauke, kaitrioje saulėje.

„Visiems, norintiems atvykti į Nyderlandus, noriu pranešti, kad Schipholio oro uostas šiuo metu yra nacionalinė gėda“, – socialiniame tinkle „Twitter“ pareiškė vienas įpykęs keleivis, vardu Johnas Lee Shaw.

„Jau ketvirtą valandą slampinėju eilėje ir dar net nenuskenavau savo įlaipinimo kortelės, kad galėčiau patekti į apsaugos zoną“, – tviteryje parašė jis.

„Schipholis turi susitvarkyti savo problemas. Per lengva tiesiog paprašyti oro linijų sumažinti skrydžių skaičių“, – rašoma kito vartotojo Reino Brandso įraše.

Oro uostas teigė, kad „terminalo darbuotojai daro viską, ką gali, kad šiandien visi galėtų keliauti“.

„Tačiau, deja, yra tikimybė, kad keliautojai praleis savo skrydį dėl ilgo laukimo laiko“, – perspėjo oro uosto operatorė.

Keleiviai, praleidę skrydžius dėl ilgų eilių, gali kreiptis į oro uostą dėl kompensacijos, pažymėjo bendrovė.

„British Airways“ atsiprašė keleivių už vėlavimus.

„Neturime būdo padėti jums greičiau įveikti patikras <...> nes ten dirba ne BA darbuotojai“, – sakoma socialiniame tinkle „Twitter“.

Praėjusį mėnesį Schipholio generalinis direktorius ickas Benschopas teigė, kad ilgos eilės vasarą susidarė dėl darbuotojų trūkumo, kai oro linijų pramonė atsigavo po COVID-19 pandemijos.

Keleivių skaičius Schipholio oro uoste sumažėjo nuo daugiau nei 70 mln. 2019 metais iki 20,8 mln. 2020-aisiais, pirmaisiais pandemijos metais, ir iki 23 mln. pernai.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
„24/7“: kaip A. Armonaitė ir E. Gentvilas vienas kitam pamokslavo