Gigantiško plaukiojančio vėžlio projektas gali tapti didžiausiu pasaulyje laivu: pastatyti prireiks 8 mlrd. dolerių

Naujausias prabangus laivas, pasirodęs rinkoje, yra „Pangeos“, pavadintas Pangėjos, superkontinento, egzistavusio prieš 200–335 mln. metų, vardu. Ir jei tai atrodo dideli skaičiai, palaukite, kol išgirsite, kiek dolerių prireiks jam pastatyti: 8 mlrd. dolerių, kaip teigia dizaineriai Lazzarini.

Jachta bus milžiniško vėžlio formos.<br>Scanpix nuotr.
Jachta bus milžiniško vėžlio formos.<br>Scanpix nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2022-11-20 14:51

Jachta bus milžiniško vėžlio formos.

Nenuostabu, kad ji tokia brangi, kai tai, jei bus finansuota, taps didžiausiu kada nors pastatytu plaukiojančiu statiniu. Ji bus 550 metrų ilgio ir 610 metrų pločio.

Pasak Lazzarini, jachtoje, kuri yra visiškas „plaukiojantis miestas“, bus vietos viešbučiams, prekybos centrams, parkams ir net uostams mažesniems laivams ir lėktuvams, kad svečiai galėtų stilingai nuvykti.

Stiliaus tikrai bus, nes jachta yra vėžlio formos. Jai statyti taip pat reikės ypatingos vietos – tokios, kokios šiuo metu nėra. Dizaineriai pasiūlė Saudo Arabiją.

Prieš pradedant statyti jachtą, reikėtų iškasti maždaug vieno kvadratinio kilometro jūros plotą ir pastatyti žiedinę užtvanką.

Kaip idealią vietą projektuotojai nurodė Karaliaus Abdulos uostą, esantį už 81 mylios į šiaurę nuo Džidos. Saulės baterijos tiektų energiją, o ant stogo būtų įrengta lėktuvų nusileidimo aikštelė.

Pangėjas, suskirstytas į kvartalus kaip tikras miestas, turi uostą ir pagrindinę aikštę, iš kurios spirale išsišakoja kiti pastatai. „Viršutinio kiauto“ zona, apsupta sodų, veiktų kaip lėktuvų nusileidimo vieta. Po gyvenamąja erdve būtų 30 000 „ląstelių“, kurios išlaikytų struktūrą ant vandens.

Korpusas būtų pagamintas iš plieno. Jo grimzlė būtų didžiulė – 30 metrų, arba 98 pėdų, ir jis galėtų plaukti penkių mazgų greičiu – nors „sparnai“ energiją semtųsi iš pasipriešinimo ir į laivą atsimušančių bangų.

Ant stogo būtų įrengtos saulės baterijos, kurios maitintų jachtą.

Užuot plaukiojusi iš konkretaus uosto ar turėjusi nustatytą maršrutą, „laivas – vėžlys“ paprasčiausiai plaukiotų aplink.

Lazzarini tikisi, kad statyba galėtų prasidėti 2033 m., o statybos trukmė – aštuoneri metai.

Norite jį pamatyti ant vandens?

Vykdoma sutelktinio finansavimo iniciatyva, pagal kurią per NFT galima įsigyti bet ką – nuo virtualaus įėjimo bilieto (16 USD) iki VIP apartamentų (169 USD).

Tai, žinoma, virtualus butas, bet jei norite įsigyti tikrą butą, šiuos pinigus galite skirti užstatui už tikrą butą.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.