Juodasis penktadienis: kas populiaru ir ką dėti į kalėdinių dovanų maišą

Juodasis penktadienis („Black Friday“) – puiki proga pasirūpinti ilgai geistais pirkiniais. Beje, tai juodai patraukli galimybė prikrauti Kalėdų seniui dovanų maišą ir visa tai padaryti ne lankstant po atskiras parduotuves, o apsiperkant internetu, jaukiai sėdint namuose.

Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Nov 23, 2022, 1:10 PM

Naudojasi proga efektyvinti kalėdinių dovanų biudžetą

Prekybos centro internete „Varlė.lt“ produkto vadovai pateikia savo įžvalgas, ko vertėtų dairytis, kad šventėms būtų pasirengta, o sutaupytų pinigų dalį galėtumėte paaukoti kilniems ir prasmingiems darbams.

Anot Justino Kaušinio, „Black Friday“ – ypatinga diena, nes prekės siūlomos už žemiausią kainą metuose. Didžiausios nuolaidos skatina itin gerai apgalvoti poreikius ir paskirstyti biudžetą, todėl, anot specialisto, pirkėjai apie porą savaičių analizuoja pasiūlymus, lygina ir tik tada pasirūpina norėtais pirkiniais.

„Lietuvoje jau įsitvirtino tendencija, jog „Black Friday“ išpardavimai klientams yra puiki proga susipirkti kalėdines dovanas. Jie tuo aktyviai naudojasi, stebime tai pagal pardavimus atskirose prekių kategorijose“, – teigia J. Kaušinis.

Pirmenybė – išmaniesiems įrenginiams ir garso aparatūrai

„Varlė.lt“ produkto vadovas Martynas Plyčiuraitis Plyčius įsitikinęs, jog tarp populiariausių dovanų Kalėdoms tikrai bus išmaniosios apyrankės iki 40 eurų. Į pirkėjų akiratį patenka ir išmanieji laikrodžiai, ypač aukso spalvos korpusais ir pasteliniais dirželiais.

Žmones labiausiai dominantys prekių ženklai: „Garmin“, „Huawei“, „Fitbit“, „Samsung“, „Amazfit“. Anot M. Plyčiuraičio Plyčiaus, nelieka nuskriausti ir vaikai – suaugusieji prieš šventes ieško išmaniųjų įrenginių ir jiems.

Aleksandras Četyrkinas pritaria kolegai, jog prieššventiniu laikotarpiu pagyvėja klientų susidomėjimas prekėmis, kurios nudžiugintų mažametį ar paauglį.

„Tikėtina, kad kaip ir kasmet, per „Black Friday“ stebėsime išaugusius belaidžių žaidimų ausinių pardavimus. Beje, anksčiau pramogoms prie kompiuterio pirkėjai rinkdavosi laidines, tačiau pastaraisiais metais padidėjusi belaidžių žaidimų ausinių paklausa. Taip pat pirkėjus džiuginantis ir geidžiamas pirkinys – žaidimų kėdė su RGB LED apšvietimu, taip pat tokia pat klaviatūra“, – tvirtina A. Četyrkinas.

Anot produkto vadovo, nešiojamų kolonėlių (beje, kaip ir stacionarių namų ar biuro kolonėlių) kategorijoje dominuoja žinomi gamintojai – pirkėjai pirmenybę teikia „JBL“, „Marshall“, „Sonos“, „Sony“, taip pat pasiūloje galima rasti ir „Premium“ klasės gamintojo „Bang & Olufsen“ produktų.

Žaislų gamintojai vilioja naujienomis

Prieš šventes ypač domimasi žaidimais, kuriuos vaikai rastų po Kalėdų egle. Produkto vadovė Ineta Maksimavičienė pastebi, jog pirkėjai dažniausiai dairosi „LEGO“ konstruktorių, interaktyvių ir minkštų žaislų, mėgstamų filmukų personažų.

„Tačiau iš esmės suaugusieji, pirkdami dovaną, vadovaujasi labiau ne emocija, o racionaliu išskaičiavimu – į pirkinių krepšelį dedasi žaidimus, kuriuos galėtų žaisti visa šeima: „Monopolis“, „Jenga“, Scrabble“ ir pan. Tačiau vaikams itin patinka netikėtumai ir staigmenos – išpakavus it kiaušinį rasti žaislą.

Naują populiarumo piką išgyvena legendiniai filmų herojai: Pokemonas, Haris Poteris, Batmano automobilis, taip pat vis dar „ant bangos“ žaislai, susiję su kompiuteriniais žaidimais, – „Among Us“, „Minecraft“, „Roblox“, – žaidimų pasaulio tendencijas apžvelgia I. Maksimavičienė.

Kaip teigia produkto vadovė, šįmet vaikus turėtų nudžiuginti „Furreal“ naujienos – ponis Cinamonas ir leopardas. „Play Doh“ kompanija irgi turi patrauklų pasiūlymą – ledų autobusiuką bei spalvingą kavinę, o „Purse Pets“ vėl nustebins žaismingomis rankinėmis. Prekybos centro internete atstovai tikina, jog kainas „Black Friday“ metu siūlo kuo geriausias ir stropiai pasirūpino prekių asortimentu.

Kvepalai – pirkinių krepšelio populiariausieji

Kai kuriems sudėtinga galvoti apie šventes ir kurti nuotaiką, nes „elektra brangi, vyksta karas“. Bet gyvenimas eina savo vaga – žmonės perdėlioja prioritetus, renkasi kitokias alternatyvas, tačiau nepuola į kraštutinumus – „nieko nepirksiu ir Kalėdų nešvęsiu“.

Anot produkto vadovės Lauros Aksomitaitės, vis daugiau klientų galvoja apie gamtos saugojimą, ekologiją, todėl renkasi dirbtinę eglutę – ypač populiarios tikro spyglio imitacijos eglutės, kurios atrodo it gyvos.

„Pernai didelio populiarumo sulaukė „Twinkly“ girlianda, kurią pirkėjai noriai pirko visus metus, nepaisydami šventinio sezono. Neabejojame, kad ji bus ir šių metų pirkinių sąraše. Nors girlianda nėra pigi, tačiau pardavimo statistika rodo, jog klientai mėgsta naujoves ir inovacijas. Juos žavi šviesų valdymas „Bluetooth“ ar „Wi-Fi“ bei galimybės keisti mirksėjimo režimą bei spalvą“, – sako L. Aksomitaitė.

Tačiau kalbant apie kalėdines dovanas apskritai, ko gero, vienas populiariausių pasirinkimų yra kvepalai. Jie yra tokia dovana, kuri patiks kiekvienam – tereikia žinoti mėgstamą asmens aromatą arba panagrinėjus pagrindines natas, pasiūlyti kažko naujo, netikėto. Internetu pirkti paprasta!

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.