Apsipirkite greičiau ir patogiau – išbandykite „Senukų“ siūlomą paslaugą „Pilna lentyna“

Jau metus į „Senukų“ parduotuves užsukantys pirkėjai gali įsigyti ne tik toje parduotuvėje esančias prekes, tačiau rinktis iš viso prekybos tinklo asortimento – daugiau nei 300 tūkst. prekių. Tokią galimybę suteikia nemokamai teikiama paslauga „Pilna lentyna“.

Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Dec 13, 2022, 10:39 AM

„Senukų“ pirkėjai pirmieji išbandė tokį apsipirkimo modelį Baltijos šalyse. Įmonės atstovai džiaugiasi, kad galimybė rinktis iš platesnio prekių asortimento sudomino klientus – jiems patogu su profesionalia konsultantų pagalba visas reikalingas prekes užsisakyti vieno apsilankymo metu.

Tokiu būdu pirkėjai renkasi ne tik iš fiziškai parduotuvėje esančių 20–70 tūkst. prekių, tačiau iš viso tiek fizinėse, tiek elektroninėje parduotuvėje esančio daugiau nei 300 tūkst. prekių asortimento.

„Pilna lentyna“ paslauga teikiama 23-ose nuosavo kapitalo „Senukų“ parduotuvėse Lietuvoje, taip pat ja galima pasinaudoti ir paskambinus į klientų aptarnavimo centrą bei reikalingas prekes užsakius telefonu.

Pasinaudoję naująja paslauga, klientai prekes gali atsiimti parduotuvėse ar užsisakyti pristatymą kurjeriu ar į paštomatą. Atsižvelgus į tai, iš kurių tiekėjų keliauja prekės, užsakymai pirkėjus įprastai pasiekia per 2–14 dienų.

Dažniausiai klientai pasinaudoja „Pilna lentyna“ paslauga rinkdamiesi elektronikos prekes, buitinę techniką, santechniką, apdailos bei statybines prekes. Tokia galimybė itin aktuali ir šiuo metu, jau įsibėgėjus kalėdinių pirkinių bumui – lankytojai tokiu būdu užsako žaislus, kvepalus, namų dekoravimo priemones.

Sulaukus itin palankių Lietuvos klientų vertinimų, nuspręsta šią paslaugą pasiūlyti ir kitų Baltijos šalių pirkėjams. Šių metų spalio mėnesį analogiška paslauga startavo „Kesko Senukai“ valdomose „K-Rauta“ parduotuvėse Estijoje, o kitų metų pradžioje ji bus pasiūlyta ir „KSenukai“ parduotuvių Latvijoje klientams.

Kaip veikia „Pilna lentyna“ paslauga?

1. Kreipkitės į konsultantą. Neradę reikalingų prekių parduotuvėje, klientai kreipiasi į konsultantą.

2. Išsirinkite prekes. Parduotuvės darbuotojas pataria, kartu ieško sprendimo ir padeda išsirinkti reikiamas prekes iš viso „Senukų“ tinklo asortimento.

3. Atlikite užsakymą, pasirinkite pristatymo būdą. Parduotuvės konsultantui padedant, atliekamas užsakymas. Konsultantas klientą supažindina su galimais užsakymo pristatymo būdais.

4. Atsiskaitykite. Už išsirinktas prekes pirkėjas gali atsiskaityti parduotuvės kasoje jam patogiausiu mokėjimo būdu.

5. Gaukite prekes. Klientas yra informuojamas el. paštu, kai paruošiamos prekės. Jei užsakymą pristato kurjeris, jis informuoja apie pristatymo detales.

Norėdami komentuoti turite prisijungti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.