Šiais metais ant prieššventinės Valentino bangos – ir kiti elektroniniai prietaisai: epiliatoriai, plaukų tiesinimo ir garbanojimo prietaisai, plaukų džiovintuvai, el. dantų šepetukai, dulkių siurbliai–robotai.
„Tendenciją per šventes dovanoti rimtesnes ir brangesnes dovanas, tokias kaip telefonas ar išmanusis laikrodis, pastebime jau nuo kalėdinio laikotarpio. Tokių dovanų prekybos apimtys tiek prieš Kalėdas, tiek prieš Valentino dieną pastebimai augo“, – sako Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.
Dar viena į akis krentanti tendencija – pirkėjai rinkosi brangesnius elektronikos prekių modelius, tarp populiariausių rikiuojasi „Apple“, „Samsung“, „Xiaomi“ produktai.
N18 kategorijos prekių pardavimai savaitę prieš Valentino dieną šoko į viršų dvigubai, geidžiamiausios kategorijos – vibratoriai ir seksualūs apatiniai. Pardavimai buvo dvigubai didesni, lyginant su ankstesne savaite, ir apie 60 proc. aukštesni, lyginant su 2022-ųjų duomenimis.
Dalis pirkėjų ir šiemet rinkosi romantiškas, klasikines dovanas, tokias kaip kosmetika, žvakės ir kitos malonios smulkmenos. Kvepalų pardavimai prieššventinę savaitę ūgtelėjo apie 100 procentų, lyginant su ankstesnės savaitės duomenimis.
„Tarp kosmetikos priemonių šiemet populiariausios naujienos – veido kaukės ir įvairūs serumai. Prieš Valentino dieną aktyvesnę prekybą fiksavome ir manikiūro bei pedikiūro priemonėmis“, – konstatuoja K. Liškauskaitė.
Anot jos, dovanų kategorijoje išliko populiarus pernykštis hitas – stabilizuotos, ilgai nevystančios, rožės. Pirkėjai savo mylimąsias taip pat sveikins dovanodami žvakes, balionus, puodelius su užrašais. „Šįkart ypač populiari naujiena – nutrinami arba aplankytų šalių žemėlapiai, tarnaujantys kaip interjero detalė“, – pasakoja K. Liškauskaitė.
Ką dovanų gaus vyrai? Didžiausius pardavimus savaitę prieš Valentino dieną „Pigu.lt“ fiksavo ne išmaniųjų laikrodžių, piniginių, parfumuotos kosmetikos ir apatinių drabužių kategorijose.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuves ir prekybos platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.