Kaip ir sausį, labiausiai krepšelio kainą sumažino prekybos tinklas „Maxima“ (1,58 euro) ir liko pirmoje vietoje. Tuo metu „Barbora“, padidinusi kainą 1,46 euro, – įsitaisė antroje pozicijoje, o prekybos tinklas „Rimi“, sumažinęs kainą 6,45 euro, išstūmė iš trečiosios vietos sausį buvusį „Lidl“. Pastarasis vasarį tenkinasi ketvirta vieta (brango 4,92 euro). Penktoje pozicijoje atsidūrė „e.Rimi“ (pigo 6,34 euro), iš ketvirtosios į šeštą vietą nukrito „Norfa“ (brango 3,36 euro), iš penktos į septintą nusileido ir „Iki“ (brango 3,91 euro), o „Last Mile“, brangindamas krepšelį 3,95 euro, iš šeštosios pozicijos nukrito į aštuntą.
Pasak „pricer.lt“, skirtumas tarp pigiausio („Maxima“) ir brangiausio („Last Mile“) krepšelio yra 17,39 euro (26,5 proc.).
Iš viso reikšmingai (10 proc. ir daugiau) brango 48 prekės iš 52 stebimų, pigusių prekių nebuvo. Labiausiai brango pigiausia juoda duona, kiaušiniai, pigiausias batonas, cukrus, pomidorų sultys, vištiena.