A. Armonaitė tikina, kad Lietuva ES dar neišnaudojo visų rinkų: štai kur siūlo plėstis

Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė tvirtina, kad ieškodama, kur galėtų eksportuoti savo prekes, Lietuva neišnaudoja visų rinkų ne tik Azijos ar Afrikos šalyse, bet ir Europos Sąjungoje (ES). Pasak jos, Lietuvoje nepakankamai domimasi tokia šalimi kaip Italija, nors tai yra antra šalis pagal pramonės rodiklį Europoje.

A.Armonaitė.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
A.Armonaitė.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Ignas Dobrovolskas

Mar 14, 2023, 11:47 AM

„Kalbant apie naujas rinkas, deja, Europos Sąjungoje dar ne viskas išnaudota. Italija Lietuvos politikoje buvo daugiau turizmo rinka. Norime matyti ne tik kas yra kažkur Pietryčių Azijoje ar Afrikoje, bet ir kas čia pat, Europoje, ko kažkaip nematydavome. Ten irgi stipriname savo komandas“, – antradienį Inovacijų agentūroje teigė A. Armonaitė.

Ministrė pažymėjo, kad viena vertus, lietuviai yra gamintojai, bet kita vertus – pardavėjai, tad mūsų šalis gyvena iš to, ką sukuria ir parduoda pasauliui.

„Viena vertus, tai reiškia, kad mūsų produkcija konkurencinga pasaulyje. Mums reikia toliau ieškoti kur dar galėtume atsirasti, kur dar galbūt nesame, o ten kur esame, padaryti viską, kad būtume ten labiau“, – sakė politikė.

A. Armonaitė taip pat akcentuoja, kad Lietuva ilgą laiką per mažą dėmesį skyrė ir tradicinėms eksporto rinkoms, kaip Vokietijai, Lenkijai ar JAV.

„Lietuva turi tradicines eksporto rinkas, Vokietiją, Lenkiją, JAV ir t. t., bet mūsų dėmesys ten buvo „kiek įmonė pati pasidaro, tiek gerai“, ar kiek suveda vienas kitas aktyvesnis komercijos atašė ar ekonomikos diplomatas, tiek turime“, – tikino Laisvės partijos pirmininkė.

„Vokietijoje, mūsų pagrindinėje prekybos partnerėje, mes, kaip ministerija dabar turime trijų žmonių komandą, siunčiame ir „Investuok Lietuvoje“ atstovus bei dirbame daugiau su ambasada. Tokių šalių kaip Vokietija yra gerokai daugiau, einame į rinkų gylį“, – pažymėjo ji.

Galiausiai, ministrė aiškino, kad mūsų šaliai yra svarbu įsitvirtinti ir tose rinkose, kuriose Lietuvos nelabai buvo matoma, išskirdama Pietryčių Azijos rinką.

„Skaičiai rodo, kad praeitais metais 10 Pietryčių Azijos šalių, P. Korėjoje, Japonijoje, Indonezijoje, Vietname ir kt. šalyse matomas 36 proc. eksporto augimas. Bet dar vis labai neišnaudojame galimybių ir ten esame, ten jau atsidaro ir ambasados, važiuoja atstovai, iškelti konkretūs rodikliai, ką reikia pasiekti“, – teigė A. Armonaitė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.