Netrukus po to, kai praėjusį spalį už 44 mlrd. dolerių perėmė socialinį tinklą, technologijų milijardierius jau pirmajame etape darbuotojų skaičių sumažino beveik perpus. Atleisti tiek daug žmonių buvo „skausminga“, tačiau nesiėmus radikalių taupymo priemonių „Twitter“ būtų likę „gyventi tik keturis mėnesius“, sakė E. Muskas.
Prieš perėmimą „Twitter“ beveik visą savo veiklą vykdė iš reklamos pajamų. Pavyzdžiui, įmonės mokėdavo už tai, kad jų žinutės pasirodytų vartotojų naujienų srautuose. Bendrovę įsigijus E. Muskui, reklamuotojai ėmė trauktis, nes, be kita ko, baiminosi, kad prieštaringai vertinamas verslininkas sukurs neigiamą aplinką jų skelbiamai informacijai. Apyvarta smuko perpus, yra pripažinęs E. Muskas. Tuo pat metu „Twitter“ turėjo mokėti palūkanas už maždaug dvylikos milijardų dolerių paskolą, skirtą perėmimui.
E. Muskas dabar interviu BBC sakė, kad reklamuotojai vėl grįžo arba planuoja tai padaryti. Esą vėl yra daugiau skelbimų, o bendrovė patiria tik minimalių nuostolių. Tačiau skaičių jis neįvardijo. Kadangi įmonės nėra biržoje, ji neprivalo skelbtu ketvirčio ataskaitų.