„Analogiškas dovanų tendencijas stebėjome ir praėjusiais metais, kuomet taip pat savaitę iki Motinos dienos į viršų šoko kosmetikos kategorijos produktų pardavimai. Antrojoje pardavimų vietoje antrus metus iš eilės rikiuojasi namų apyvokos prekės, virtuvės ir stalo reikmenys – taip pat populiarios dovanos mamoms“, – sako „Pigu.lt“ pardavimų vadovė Kristina Liškauskaitė.
Šiemet Motinos dienai besiruošiantys pirkėjai iš pirmųjų pardavimų pozicijų išstūmė sodo įrankių ir laistymo įrangos kategorijų prekes – įprastas šio metų laiko lyderes. „Praėjusiais metais prieš Motinos dieną fiksavome aktyvią prekybą ir sodo įrankiais, sodinimo prekėmis, vazonais bei gėlių stovais. Akivaizdu, kad šiais metais į lyderės poziciją šios prekės sugrįš iš karto po Motinos dienos“, – konstatuoja K.Liškauskaitė.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuves ir prekybos platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.