Viešųjų ryšių agentūros „LB Communications“ apyvarta per metus šoktelėjo 164 proc.

Komunikacijos agentūra „LB Communications“ – viena labiausiai augusių viešųjų ryšių agentūrų 2022 metais. Jos pardavimo pajamos per praėjusius metus ženkliai – 164 proc. – išaugo ir sudarė 99,5 tūkst. eurų, kai tuo tarpu 2021 m. jos siekė 37,7 tūkst. eurų.

Komunikacijos agentūra „LB Communications“ – viena labiausiai augusių viešųjų ryšių agentūrų 2022 metais.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
Komunikacijos agentūra „LB Communications“ – viena labiausiai augusių viešųjų ryšių agentūrų 2022 metais.<br>R.Danisevičiaus nuotr.
L.Bušinskaitė.<br>Pranešimo autorių nuotr.
L.Bušinskaitė.<br>Pranešimo autorių nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

May 12, 2023, 11:10 AM

Komunikacijos profesionalės Linos Bušinskaitės įkurtos komunikacijos agentūros finansinį augimą lemia ne tik nuolat besiplečiantis klientų ratas, bet ir rinkoje populiarėjantis integruotos komunikacijos paslaugų poreikis.

„Ačiū klientams už pasitikėjimą ir bendrystę. Lietuvos ir užsienio klientai vertina kokybiškas viešųjų ryšių paslaugas ir siūlomas originalias komunikacijos idėjas, kurios padeda užtikrinti ne matomumą viešoje erdvėje, bet ir stiprinti klientų pozicijas rinkoje, vidinę organizacijų komunikaciją, informacijos sklaidą socialiniuose tinkluose.

Iš rinkos dalyvių stengiamės išsiskirti tuo, kad klientams padedame reaguoti į pokyčius ekonomikoje ir valstybės institucijų planuojamus priimti sprendimus – siūlome proaktyvias viešųjų ryšių ir krizių komunikacijos paslaugas. Tai leidžia klientams būti ne tik matomiems, bet ir dalyvauti sprendimų priėmime, teikiant įvairius pasiūlymus ir inicijuojant diskusijas viešoje erdvėje“, – sako agentūros direktorė L. Bušinskaitė.

„LB Communications“ vadovės teigimu, prie jaunos agentūros sparčios plėtros prisideda tai, kad su esamais klientais yra pratęsiamos sutartys, o naujieji tampa nuolatiniais.

„Neabejotinai augimą lemia ir tai, kad įmonė gali pasiūlyti labai platų paslaugų spektrą – nuo viešųjų ryšių, krizinės komunikacijos, vidinės įmonių ir organizacijų komunikacijos, komunikacijos socialiniuose tinkluose iki integruotos komunikacijos, didelių renginių, konferencijų, įvairių akcijų organizavimo, vaizdo klipų kūrimo ir režisavimo“, – sako L. Bušinskaitė.

Tarp įmonės klientų – tarptautinė finansinių technologijų įmonių grupė „Eleving Group“, Lietuvos nacionalinė vežėjų automobiliais asociacija „Linava“, „Linavos“ mokymo centras, draudimo paslaugas teikianti kompanija „Legator“, skaitmeninės rinkos, medicinos ir odontologijos paslaugų teikėjai bei kitos verslo organizacijos. Klientų rate – ir viešasis sektorius, pavyzdžiui, viešoji įstaiga Nacionalinis kraujo centras, Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnyba.

Ilgametę patirtį viešųjų ryšių srityje turinti L. Bušinskaitė yra dirbusi sveikatos apsaugos ministro patarėja komunikacijos klausimais, koordinavusi koronaviruso (COVID-19) pandemijos valdymo komunikaciją, vadovavusi Valstybinės ligonių kasos Komunikacijos skyriui. Anksčiau ji ėjo socialinės apsaugos ir darbo ministro patarėjos pareigas, vadovavo Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Viešųjų ryšių skyriui. Prieš pasukdama į komunikacijos sritį, ji dirbo žurnaliste dienraštyje „Lietuvos žinios“, žiniasklaidos grupėje „Diena media news“ ir kitose žiniasklaidos priemonėse.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.