Įspėja „Swedbank“ klientus – sutriko viena paslauga, problema jau sprendžiama

„Swedbank“ praneša, kad ketvirtadienio vakarą sutriko elektroninė bankininkystė. Pasak „Swedbank“, laikini trikdžiai galimi jungiantis prie interneto banko bei išmaniosios programėlės.

Swedbank<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Swedbank<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jul 13, 2023, 7:08 PM, atnaujinta Jul 13, 2023, 7:10 PM

„Šiuo metu galimi laikini sutrikimai jungiantis prie interneto banko. Problemą žinome ir ją sprendžiame. Atsiprašome dėl galimų nepatogumų“, – rašoma „Swedbank“ socialinio tinklo „Facebook“ įraše.

„Swedbank“ mažmeninės bankininkystės komunikacijos vadovas Gytis Vercinskas portalui 15min.lt tvirtino, kad sutrikimai nėra susiję su kibernetinėmis atakomis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.