Bendradarbiauja, kad padėtų mažiesiems el. prekybininkams: sutaupys net iki 50 proc. logistikos kaštų

Lėtėjanti ekonomika žada sunkesnius laikus ir el. verslams. Tikėtina, kad optimaliais kaštais pasiekti klientus taps vis sunkiau, ypač periferijoje veikiančiam smulkiajam verslui. Dėl šios priežasties didžiausia Baltijos šalyse el. prekybos bendrovė „PHH Group“, valdanti „Pigu.lt“, „220.lv“, „Kaup24.ee“ ir kitus prekių ženklus nusprendė bendradarbiauti su tarptautine siuntų bendrove „Venipak“. Šia partneryste bus siekiama palengvinti sąlygas el. verslams ir atverti naujas galimybes augti.

Įprasta, kad vasaros metu prekybos apimtys šiek tiek sulėtėja, todėl šiuo laikotarpiu raginame pardavėjus savo įprastus prekybos procesus praturtinti naujovėmis, išbandyti naujus įrankius ir paslaugas, tarp jų – ir prekių siuntimą į „Pigu.lt“ sandėlius per „Venipak“, kad plėsti verslą ir pasiekti pirkėjus visose Baltijos šalyse būtų dar patogiau<br>Pigu.lt nuotr.
Įprasta, kad vasaros metu prekybos apimtys šiek tiek sulėtėja, todėl šiuo laikotarpiu raginame pardavėjus savo įprastus prekybos procesus praturtinti naujovėmis, išbandyti naujus įrankius ir paslaugas, tarp jų – ir prekių siuntimą į „Pigu.lt“ sandėlius per „Venipak“, kad plėsti verslą ir pasiekti pirkėjus visose Baltijos šalyse būtų dar patogiau<br>Pigu.lt nuotr.
Justas Šablinskas, Venipak CEO.
Justas Šablinskas, Venipak CEO.
Dalia Čiutaitė-Antanaitė.
Dalia Čiutaitė-Antanaitė.
Įprasta, kad vasaros metu prekybos apimtys šiek tiek sulėtėja, todėl šiuo laikotarpiu raginame pardavėjus savo įprastus prekybos procesus praturtinti naujovėmis, išbandyti naujus įrankius ir paslaugas, tarp jų – ir prekių siuntimą į „Pigu.lt“ sandėlius per „Venipak“, kad plėsti verslą ir pasiekti pirkėjus visose Baltijos šalyse būtų dar patogiau<br>Venipak nuotr.
Įprasta, kad vasaros metu prekybos apimtys šiek tiek sulėtėja, todėl šiuo laikotarpiu raginame pardavėjus savo įprastus prekybos procesus praturtinti naujovėmis, išbandyti naujus įrankius ir paslaugas, tarp jų – ir prekių siuntimą į „Pigu.lt“ sandėlius per „Venipak“, kad plėsti verslą ir pasiekti pirkėjus visose Baltijos šalyse būtų dar patogiau<br>Venipak nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Aug 8, 2023, 11:38 AM

„Pagrindinis mūsų tikslas – sukurti kuo patogesnę el. prekybos infrastruktūrą ir kuo geresnes sąlygas pardavėjams, veikiantiems mūsų Marketplace. Todėl nuolat tobuliname savo e. prekybos sistemą ir ieškome vertingų partnerysčių, kurios teiktų naudą mūsų pardavėjams. Viena tokių – su bendrove „Venipak“. Logistika užima nemažą dalį el. prekybos kaštų eilutėje, taigi džiaugiamės suradę bendrą sprendimą, kuris mūsų pardavėjams leis reikšmingai sutaupyti“, – sako l.e.p. „PHH Group“ Marketplace vadovė Dalia Čiutaitė-Antanaitė.

Jos teigimu, susitarta dėl nuolaidų prekių pristatymui į visų „PHH Group“ Baltijos šalių centrinius sandėlius pardavėjams, kurie naudojasi šia paslauga. Skaičiuojama, kad toks sprendimas verslams leis sutaupyti apie 50 proc. prekių atvežimo kaštų. Be to, tai leis pardavėjams greičiau apdoroti užsakymus, greičiau pristatyti siuntas, o visas procesas taps sklandesnis ir paprastesnis.

„Baltijos šalis laikome savo namų rinka, tad esame išvystę infrastruktūrą, kuri gali greitai ir efektyviai aptarnauti didelį siuntų kiekį. Tai, kad galime operatyviai priimti verslo sprendimus, leidžia mums atsižvelgti į kiekvieno kliento specifiką, tad džiaugiamės galėdami palengvinti el. verslų plėtrą. Specialią kainodarą taikysime pardavėjų prekėms, siunčiamoms tiek per kurjerius, tiek paštomatais“, – teigia „Venipak“ generalinis direktorius Justas Šablinskas.

Pasak D.Čiutaitės-Antanaitienės, pradžioje manyta, kad šis sprendimas aktualiausias bus smulkiajam verslui, veikiančiam atokiau nuo Baltijos šalių sostinių, kuriose įsikūrę „PHH Group“ logistikos sandėliai. Tačiau jau po mėnesio tapo aišku, kad paslauga aktyviai naudojasi ir didžiųjų miestų pardavėjai. Galimybe siųsti prekes pigiau jau pasinaudojo apie 300 Marketplace veikiančių verslų.

„Įprasta, kad vasaros metu prekybos apimtys šiek tiek sulėtėja, todėl šiuo laikotarpiu raginame pardavėjus savo įprastus prekybos procesus praturtinti naujovėmis, išbandyti naujus įrankius ir paslaugas, tarp jų – ir prekių siuntimą į „Pigu.lt“ sandėlius per „Venipak“, kad plėsti verslą ir pasiekti pirkėjus visose Baltijos šalyse būtų dar patogiau. O tuos, kurie dar neprekiauja mūsų Marketplace, kviečiu prisijungti, naudotis el. prekybos ekosistema ir visiems kartu bendradarbiaujant kurti papildomą vertę galutiniams vartotojams“, – sako D.Čiutaitė-Antanaitė.

Apie „Pigu.lt“

„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse el. prekybos bendrovei „PHH Group“ (www.phhgroup.eu). Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos įmone „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo el. parduotuves ir Marketplace Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (el. prekyvietėje) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.

Apie „Venipak“

Lietuviško kapitalo bendrovė „Venipak“, įkurta prieš du dešimtmečius, greitai išsiplėtė užsienio rinkose ir šiuo metu veikia Baltijos šalyse, Lenkijoje ir Kinijoje, o per partnerių tinklą ir visame pasaulyje. „Venipak“ teikia siuntų pristatymo, visapusiško el. komercijos užsakymo išpildymo (efulfillment) ir krovinių gabenimo oru paslaugas. Baltijos šalyse bendrovė turi daugiau kaip 1000 paštomatų ir siuntų atsiėmimo taškų. Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje teikia aukštos kokybės efulfillment paslaugas el. komercijos verslui, ir šiuo metu tinklą plečia Europoje.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.