Didžiausio krovinio šalies istorijoje kelionė: elektros tiekimas sutriko tūkstančiams vartotojų

Žemaitijos keliais gabento didžiausio šalies istorijoje krovinio – „Orlen Lietuva“ reaktoriaus – kelionė, pasak „Energijos skirstymo operatoriaus“ (ESO), buvo sklandi. ESO vertinimu, sėkmingai įvykdyti visi būtini darbai.

Žemaitijos keliais gabento didžiausio šalies istorijoje krovinio kelionė buvo sklandi.<br>A.Kubaičio nuotr.
Žemaitijos keliais gabento didžiausio šalies istorijoje krovinio kelionė buvo sklandi.<br>A.Kubaičio nuotr.
Žemaitijos keliais gabento didžiausio šalies istorijoje krovinio kelionė buvo sklandi.<br>A.Kubaičio nuotr.
Žemaitijos keliais gabento didžiausio šalies istorijoje krovinio kelionė buvo sklandi.<br>A.Kubaičio nuotr.
Žemaitijos keliais gabento didžiausio šalies istorijoje krovinio kelionė buvo sklandi.<br>A.Kubaičio nuotr.
Žemaitijos keliais gabento didžiausio šalies istorijoje krovinio kelionė buvo sklandi.<br>A.Kubaičio nuotr.
Žemaitijos keliais gabento didžiausio šalies istorijoje krovinio kelionė buvo sklandi.<br>A.Kubaičio nuotr.
Žemaitijos keliais gabento didžiausio šalies istorijoje krovinio kelionė buvo sklandi.<br>A.Kubaičio nuotr.
Žemaitijos keliais gabento didžiausio šalies istorijoje krovinio kelionė buvo sklandi.<br>A.Kubaičio nuotr.
Žemaitijos keliais gabento didžiausio šalies istorijoje krovinio kelionė buvo sklandi.<br>A.Kubaičio nuotr.
Žemaitijos keliais gabento didžiausio šalies istorijoje krovinio kelionė buvo sklandi.<br>A.Kubaičio nuotr.
Žemaitijos keliais gabento didžiausio šalies istorijoje krovinio kelionė buvo sklandi.<br>A.Kubaičio nuotr.
Žemaitijos keliais gabento didžiausio šalies istorijoje krovinio kelionė buvo sklandi.<br>P.Matulevičiaus/ELTA nuotr.
Žemaitijos keliais gabento didžiausio šalies istorijoje krovinio kelionė buvo sklandi.<br>P.Matulevičiaus/ELTA nuotr.
Žemaitijos keliais gabento didžiausio šalies istorijoje krovinio kelionė buvo sklandi.<br>P.Matulevičiaus/ELTA nuotr.
Žemaitijos keliais gabento didžiausio šalies istorijoje krovinio kelionė buvo sklandi.<br>P.Matulevičiaus/ELTA nuotr.
Žemaitijos keliais gabento didžiausio šalies istorijoje krovinio kelionė buvo sklandi.<br>P.Matulevičiaus/ELTA nuotr.
Žemaitijos keliais gabento didžiausio šalies istorijoje krovinio kelionė buvo sklandi.<br>P.Matulevičiaus/ELTA nuotr.
Žemaitijos keliais gabento didžiausio šalies istorijoje krovinio kelionė buvo sklandi.<br>P.Matulevičiaus / ELTA nuotr.
Žemaitijos keliais gabento didžiausio šalies istorijoje krovinio kelionė buvo sklandi.<br>P.Matulevičiaus / ELTA nuotr.
Žemaitijos keliais gabento didžiausio šalies istorijoje krovinio kelionė buvo sklandi.<br>P.Matulevičiaus / ELTA nuotr.
Žemaitijos keliais gabento didžiausio šalies istorijoje krovinio kelionė buvo sklandi.<br>P.Matulevičiaus / ELTA nuotr.
Žemaitijos keliais gabento didžiausio šalies istorijoje krovinio kelionė buvo sklandi.<br>A.Kubaičio nuotr.
Žemaitijos keliais gabento didžiausio šalies istorijoje krovinio kelionė buvo sklandi.<br>A.Kubaičio nuotr.
Daugiau nuotraukų (12)

Lrytas.lt

Aug 23, 2023, 11:14 AM, atnaujinta Aug 23, 2023, 11:17 AM

„Krovinį elektrikai lydėjo Klaipėdos, Kretingos, Skuodo ir Mažeikių rajonuose nuo rugpjūčio 6-osios iki 21 dienos. Šiame kelio ruože reikėjo ne tik pasirūpinti elektros tinklo infrastruktūra, bet tuo pačiu užtikrinti, kad gyventojai patirtų kuo mažiau nepatogumų“, – sakė ESO atstovė ryšiams su visuomene Rasa Juodkienė.

„Apie atjungimus didžiąją dalį vartotojų galėjome įspėti ir tą padarėme iš anksto, o elektros energijos tiekimas vidutiniškai buvo atnaujintas vos po 4,5 valandų, nors buvo numatyta, kad atjungimai gali trukti iki 10 valandų“, – pridūrė R. Juodkienė.

Pasak jos, klientų informavimo procesas pradėjo strigti, kai krovinys sustojo dėl nepalankių oro sąlygų.

„Buvo sunku prognozuoti, kada reaktorius vėl pajudės ir kiek laiko galės važiuoti, todėl kai kuriems vartotojams pranešimai nebuvo išsiųsti laiku kaip numato teisės aktai“, – pasakojo R. Juodkienė.

Apie laikinus atjungimus ESO vartotojus informavo elektroniniais laiškais arba trumposiomis žinutėmis.

Gabenant milžinišką reaktorių teko atšaukti planinius darbus, tokius kaip elektros tinklo rekonstrukcijas, naujų vartotojų prijungimus. Visi darbai atnaujinti šią savaitę, nurodoma ESO pranešime žiniasklaidai.

Elektros energijos atjungimais ir pajungimais visos kelionės metu rūpinosi 106 brigados. Darbai nenutrūkstamai vyko ir naktį, ir dienos metu.

Vadovaujantis vežėjo sudarytu maršrutu, elektros energijos tiekimą laikinai teko sutrikdyti beveik 3 tūkst. vartotojų.

ELTA primena, kad pirmadienį „Orlen Lietuvos“ reaktoriaus kelionė po daugiau nei dviejų savaičių buvo baigta – iš Klaipėdos jūrų uosto jis atvyko į Mažeikiuose esančią naftos perdirbimo gamyklą.

Žemaitijos keliais gabento reaktoriaus svoris kartu su transporto priemone siekė 2 200 tonų, bendras ilgis 93 metrai, o aukštis daugiau nei 10 metrų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.