Alkoholį reklamuojančiame plakate matyti „žaliojo“ mąstymo įkvėptas tekstas: „Einame žaliuoju keliu! Vienas butelis – du kvadratiniai metrai pasodintų medžių“.
K.Klaussas negailėjo kritikos tokiam reklaminiam šūkiui.
„Pagaliau turime puikų „žaliojo“ smegenų plovimo pavyzdį. „Latvijas Balzams“ su tokiu užrašu gali slėptis už medžių. Alkoholio vartojimas kenkia sveikatai“, – komentavo jis.
Daugelis „X“ naudotojų taip pat pasipiktino reklama, tačiau atsirado ir juokaujančių:
„Pats produkto pavadinimas yra gražus – Moskovskaja“.
„Jis klaidinantis, be to, primena Rusiją“.
„Nuo šiol žmonai galėsite sakyti, kad sodinate medžius, o ne geriate“.
„Pažiūrėjau į kalendorių – ar ne balandžio 1-oji? Įsivaizdavau vaizdą: vyrai sėdi pavėsinėje ir į žmonų skambučius, klausiančius, kur jie yra, atsako: darau Latviją žalesnę“.
„Įdomu, ką jie sugalvojo: už pusę litro kažkas pasodins 2 kvadratinius metrus miško...?“.
„Visai nebloga degtinė. O jei ką nors erzina prekės ženklo pavadinimas, tai jūsų problema – nesugebėjimas atskirti tikro blogio nuo asociacijų“.
„Pragerkite kepenis, gelbėkite miškus!“.
Šaltinis: press.lv