„Tez Tour“ vadovas: per 20 metų pasikeitusi karta pakeitė keliavimo kultūrą

Didžiausio Lietuvoje kelionių operatoriaus „Tez Tour“ vadovas Aleksandras Sukovas pastebi, kad po pandeminės turbulencijos turizmo sektorius Lietuvoje vėl demonstruoja augimo tendencijas. Per pirmuosius aštuonis šių metų mėnesius įmonę pasirinkusių keliautojų skaičius augo beveik 15 proc., o pajamos pasiekė 87 mln. eurų.

Šie metai visam turizmo sektoriui yra rekordiniai.<br>„Unsplash“ nuotr.
Šie metai visam turizmo sektoriui yra rekordiniai.<br>„Unsplash“ nuotr.
„Tez Tour“ vadovas Aleksandras Sukovas.<br>Asmeninio albumo nuotr.
„Tez Tour“ vadovas Aleksandras Sukovas.<br>Asmeninio albumo nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Sep 29, 2023, 8:00 AM

„Lyderystė mums reiškia būti teigiamu pokyčiu rinkoje. Visuomet siekiame būti bent vienu žingsniu priekyje tiek aptarnaudami klientus, tiek kurdami naujas partnerystes. Nuolatos investuojame į technologijas, turime profesionalią komandą, patikimus tarptautinius partnerius. Dėka jų mes esame lyderiais savo rinkoje“ – apie rekordiškai gerą pusmetį kalba A.Sukovas.

Šie metai visam turizmo sektoriui yra rekordiniai. Anot įmonės vadovo, lietuviai atostogauti į užsienį keliavo dažniau nei bet kada anksčiau.

Pasikeitė kelionių kultūra: sodybas iškeitė į egzotiškas pakrantes

Reikia maždaug 20 metų kad pasikeistų karta, atsišviežintų įsisenėję įpročiai ir atsirastų naujų pomėgių. Turizmo sektorius – geriausias įrodymas, kad lietuvių keliavimo krypčių diapazonas pasikeitė radikaliai.

„Per du mūsų veiklos dešimtmečius pasikeitė keliautojų karta, todėl keitėsi ir pačios kelionės bei kelionių operatoriai. Anksčiau kelione laikydavome važiavimą iš namų į sodą ar kaimą. Šiandien keliaujame po visą pasaulį. Anksčiau kelionės būdavo prabangos pirkiniu, dabar – būtinybe, be kurios neįsivaizduojame savo poilsio“, – skirtumus vardija A.Sukovas.

Tokiam pokyčiui įtakos turėjo keli aspektai: gerėjanti finansinė gyventojų padėtis, augantis jų sąmoningumas, didėjantis kelionių krypčių pasirinkimas.

„Prireikė laiko, kol susiformavo keliavimo kultūra tokia, kokią mes ją žinome šiandien. Tai nutiko dėl gerėjančios ekonominės situacijos: kelionės tapo lengvai pasiekiamos, todėl netruko tapti ir neatsiejama gyvenimo dalimi. Jei prieš dešimtmetį atostogas užsienyje planuodavome vos kartą metuose, dabar vykstame ilsėtis radę laisvesnį savaitgalį. Žmonės pradėjo suprasti, jog keliavimas ne tik atpalaiduoja, bet ir praplečia pasaulėžiūrą, padeda formuotis asmenybei, tobulėti. Kelionių pagalba tampame atviresni, tolerantiškesni pasaulio piliečiai“, – pokyčius įvardija įmonės vadovas.

Pirmieji keliautojai iš Lietuvos vyko į Egiptą

Auga ir reguliariai keliaujančių žmonių skaičius: anksčiau už Lietuvos ribų nekeliavę, dabar atostogauja 1–2 kartus metuose, lanko artimuosius užsienyje, vyksta į komandiruotes ar darbostogas.

„2003 metais kelionės buvo prabangos produktas, daugeliui išvyka į užsienį būdavo visų metų tikslas. Savo veiklą pradėjome nuo vienos kelionių krypties – Egipto, pirmais metais aptarnavome keliasdešimt tūkstančių keliautojų. Šiandien keliautojams siūlome daugiau nei 20 krypčių, o mūsų paslaugas renkasi daugiau nei 160 tūkst. žmonių per metus. Per 20 veiklos metų aptarnavome daugiau nei 1,5 milijono keliautojų, daugiau nei pusę Lietuvos“, – verslo pradžią prisimena A.Sukovas.

Įmonės vadovas įsitikinęs – norint užtikrinti sėkmingą įmonės veiklą, itin svarbu pažinti savo klientus, suprasti jų norus.

„Kiekvienas žmogus ieško idealios sau kelionės. Vieniems norisi atostogas leisti tingiai paplūdimyje, kiti neįsivaizduoja kelionės be ekstremalių nuotykių, o treti – egzotiškų vaizdų. Todėl privalome atliepti skirtingus keliautojų poreikius, tuo pačiu siūlydami kokybiškas paslaugas už priimtiną kainą“, – pabrėžia vadovas.

Įvardijo lyderystės formulę

„Tez Tour“ direktorius sako, kad prie įmonės augimo prisideda ir per visus veiklos metus išgrynintos partnerystės.

„Mūsų misija nuo pat pradžios buvo ir lieka – lyderystė, kurianti teigiamą pokytį visoje turizmo rinkoje. Vadovaujamės ja ir nuosekliai laikomės savo įsipareigojimo prieš klientus ir partnerius: siūlyti kokybišką paslaugą už geriausią kainą rinkoje, kad kelionės būtų prieinamomis visiems“ – apibendrina A.Sukovas.

Jo teigimu, ne tik svarbu visuomet galvoti apie klientą bei pasirinkti patikimus partnerius. Taip pat reikia nuolat investuoti į technologijas, stebėti globalią rinką, operatyviai reaguoti į pokyčius, mokytis iš pasaulinių pavyzdžių ir šią patirtį pritaikyti.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.