„Pastebime, kad mūsų lankytojai lapkričio mėnesio nuolaidų kampanijas išnaudoja kalėdinių dovanų įsigijimams. Tokią tendenciją fiksavome ir prieš metus vykusios Vienišių dienos proga, ir prieš kelias dienas įvykusio Internetinio pirmadienio metu. Matome, pirkėjai Kalėdų dovanomis ima rūpintis gerokai iš anksto“, – sako Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.
Anot jos, Estijoje kilusio Internetinio pirmadienio metu pardavimai e. prekybos centre augo 64 procentais, lyginant su kitomis lapkričio dienomis. Tarp populiariausių prekių rikiavosi dezodorantas moterims, stalo žaidimas „Incognito Junior“, ausinės JBL ir įvairūs LEGO® konstruktorių modeliai.
Pernai vykusios Vienišių dienos proga tarp populiariausių prekių karaliavo žaislai, kvepalai ir kalėdiniai papuošimai. „Visos – potencialios Kalėdų dovanos. Būtent dovanoms priskiriamos prekių kategorijos prieš metus sulaukė daugiausia pirkėjų peržiūrų“, – teigia K.Liškauskaitė.
2022 metais Vienišių dieną „Pigu.lt“ taip pat fiksavo išaugusių prekybą elektronikos prekėmis: televizoriais, žaidimų konsolėmis, išmaniaisiais telefonais ir smulkia buitine technika. Ši tendencija Vienišių dienos proga buvo pastebėta visose Baltijos šalyse tiek 2022-aisiais, tiek ir 2021 metais.
Prieš metus Vienišių dieną „Pigu.lt“ pardavimai buvo 88 proc. didesni, lyginant su įprastomis lapkričio dienomis. „Augimo tikimės ir šį savaitgalį, kuomet Vienišių dienos proga lankytojams pateiksime specialių pasiūlymų“, – sako K.Liškauskaitė.
Vienuolikto mėnesio vienuoliktą dieną švęsti Vienišių dieną, palydint ją išpardavimais – nauja tradicija, kilusi Kinijoje. Vienišiams dedikuota diena – lyg atsvara vasario 14-ajai, kuomet minima poras sujungiančio šv. Valentino diena.
„Dar vienos didelės pirkėjų bangos laukiame lapkričio pabaigoje, kada organizuosime didžiausią metų išpardavimą „Black Friday“, į kurį kasmet įsitraukia vis gausesnis mūsų Marketplace prekiaujančių pardavėjų būrys“, – anonsuoja K.Liškauskaitė.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.