„Pigu.lt“ Juodąjį penktadienį tikisi pardavimų šuolio

Svarbiausios metų pardavimų kampanijos „Black Friday“ metu prekybos centras internete „Pigu.lt“ tikisi pagerinti 2022-ųjų pardavimų rekordą. Artėjantį penktadienį kompanija tikisi bent 10 procentų didesnių pardavimų nei praėjusių metų Juodąjį penktadienį.

„Pardavimų augimo tikimės tiek „Pigu.lt“, tiek visų „PHH Group“ valdomų e. prekybos centrų Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje mastu“, – sako Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ ir „PHH Group“ pardavimų vadovė.
„Pardavimų augimo tikimės tiek „Pigu.lt“, tiek visų „PHH Group“ valdomų e. prekybos centrų Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje mastu“, – sako Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ ir „PHH Group“ pardavimų vadovė.
„Pardavimų augimo tikimės tiek „Pigu.lt“, tiek visų „PHH Group“ valdomų e. prekybos centrų Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje mastu“, – sako Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ ir „PHH Group“ pardavimų vadovė.
„Pardavimų augimo tikimės tiek „Pigu.lt“, tiek visų „PHH Group“ valdomų e. prekybos centrų Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje mastu“, – sako Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ ir „PHH Group“ pardavimų vadovė.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Nov 20, 2023, 1:02 PM

„Pardavimų augimo tikimės tiek „Pigu.lt“, tiek visų „PHH Group“ valdomų e. prekybos centrų Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje mastu“, – sako Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ ir „PHH Group“ pardavimų vadovė.

Praėjusiais metais suminiai grupės „Black Friday“ pardavimai, užfiksuoti trijose Baltijos šalyse ir Suomijoje, buvo beveik 12 proc. didesni nei šios akcijos metu 2021 metais. „Pigu.lt“ pernai pasiekė visų laikų Juodojo penktadienio pardavimų rekordą – užsakymų skaičius viršijo 26,7 tūkstančio.

„Šiemet, kaip ir kiekvienais metais, raginame pirkėjus neatidėlioti pasiruošimo Juodajam penktadieniui paskutinei minutei. Ramiai apgalvojus kokių prekių tikrai reikia ir pasiruošus iš anksto, atėjus penktadieniui beliks spustelti kelis mygtukus savo išmaniajame įrenginyje ir racionaliai apsipirkti“, – teigia K.Liškauskaitė.

Anot jos, apsipirkimas internete už fizinį yra pranašesnis ne tik žymiai platesniu asortimentu, bet ir patogumu. E. prekybos centre ne tik nereikia gaišti laiko eilėse, bet ir, pasiruošus iš anksto, galima išvengti spontaninių pirkinių ir taip taupyti lėšas.

„Bene paprasčiausias būdas pasiruošti išpardavimams – savo „Pigu.lt“ paskyroje išsaugoti norimas įsigyti prekes ir gauti pranešimą, kai šios prekės atpigs. Patys pirmieji pasiūlymus gauna „Pigu klubo“ nariai, todėl verta pagalvoti apie narystę“, – sako K.Liškauskaitė.

Jos teigimu, į „Black Friday“ kampaniją kasmet įsitraukia vis didesnis būrys iš 4 000 pardavėjų, siūlančių savo prekes „Pigu.lt“ Marketplace, todėl artėjantis penktadienis pasižymės rekordiniu pasiūlymų skaičiumi.

„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.