Pačios populiariausios el. prekybos centro prekių kategorijos šiomis dienomis – išmanieji telefonai ir jų aksesuarai, žaislai ir kvepalai.
„Mūsų klientai šiomis dienomis dažniausiai domisi LEGO konstruktoriais, stalo žaidimais, gertuvėmis, žaidimų konsolėmis „Playstation“ ir „Xbox“, ausinėmis, išmaniosiomis apyrankėmis ir įvairių rūšių moteriškais kvepalais“, – konstatuoja „Pigu.lt“ pardavimų vadovė Kristina Liškauskaitė.
Jos skaičiavimu, el. prekybos centro lankytojai dovanoms vieno apsilankymo metu vidutiniškai išleidžia 25–40 eurų.
„Šiemet fiksuojame ypač aktyvią prekybą ir tikimės apie 15–20 proc. pagerinti prieškalėdinių pardavimų rezultatus, lyginant su 2022-ųjų prieššventinių pardavimų apimtimis“, – prognozuoja K.Liškauskaitė.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse el. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (el. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 tūkst. pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.