Atšalus orams „Pigu.lt“ pirkėjai rūpinosi augintinių komfortu

Termometro stulpeliui smigus žemyn, e. prekybos centro „Pigu.lt“ klientai visų pirma pasirūpino savo keturkojų draugų komfortu. Šunims skirtų drabužių pardavimai pirmąją sausio mėnesio savaitę augo net 2,5 karto, lyginant su keturių gruodžio mėnesio savaičių vidurkiu.

„Kaip vasarą, užplūdus karščio bangoms, pirkėjai imasi ieškoti ventiliatorių, taip žiemos speigai augina šildytuvų pardavimus“, – sako Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.
„Kaip vasarą, užplūdus karščio bangoms, pirkėjai imasi ieškoti ventiliatorių, taip žiemos speigai augina šildytuvų pardavimus“, – sako Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.
„Kaip vasarą, užplūdus karščio bangoms, pirkėjai imasi ieškoti ventiliatorių, taip žiemos speigai augina šildytuvų pardavimus“, – sako Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.
„Kaip vasarą, užplūdus karščio bangoms, pirkėjai imasi ieškoti ventiliatorių, taip žiemos speigai augina šildytuvų pardavimus“, – sako Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.
„Kaip vasarą, užplūdus karščio bangoms, pirkėjai imasi ieškoti ventiliatorių, taip žiemos speigai augina šildytuvų pardavimus“, – sako Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.
„Kaip vasarą, užplūdus karščio bangoms, pirkėjai imasi ieškoti ventiliatorių, taip žiemos speigai augina šildytuvų pardavimus“, – sako Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Jan 9, 2024, 12:48 PM

„Augo ir kitų prekių, kurias galime susieti su atšalimu, poreikis. Drastiški orų pokyčiai visuomet koreguoja pardavimų dinamiką. Kaip vasarą, užplūdus karščio bangoms, pirkėjai imasi ieškoti ventiliatorių, taip žiemos speigai augina šildytuvų pardavimus“, – sako Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.

Šalčiai oro šildytuvų pardavimus augino 70 procentų, pirkėjai rinkosi šildytuvus, kurių vidutinė kaina buvo 60 eurų. Oro drėkintuvų pirmąją sausio savaitę parduota daugiau nei 50 proc. daugiau, lyginant su keturių gruodžio mėnesio savaičių vidurkiu.

Moteriškų striukų pardavimai augo dvigubai. Slidinėjimo drabužių parduota beveik 80 procentų daugiau. Termo apatinių, vaikiškų žieminių rūbų ir batų pardavimai šoktelėjo daugiau nei 50 procentų.

Prekyba dūmų detektoriais pirmąją sausio savaitę e. prekybos centre „Pigu.lt“ išaugo du kartus. „Išaugusią dūmų detektorių paklausą galėjo lemti ir intensyvesnis šildymo sezonas, ir nelaimė Viršuliškių daugiabutyje Vilniuje“, – teigia K.Liškauskaitė.

Anot jos, sausio pradžioje augo prekyba ir sporto prekėmis, jų pardavimų augimą galima sieti su Naujų metų pažadu pradėti sportuoti. Pirmąją sausio savaitę e. prekybos centre buvo parduota 70 procentų daugiau bėgimo takelių. Taip pat išaugo fitneso prekių – kilimėlių ir aerobikos pakylų – pardavimai.

„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.