Atšilus orams „Pigu.lt“ auga prekyba sodo reikmenimis

Šylant orams, sukruto tie, kurie planuoja darbus sodybose, soduose ir daržuose. Vasario mėnesį tarp e. prekybos centro „Pigu.lt“ sodo prekių labiausiai augo sodo technikos ir įrankių kategorijų pardavimai. Grandininių pjūklų pardavimai šoko aukštyn beveik keturis kartus, traktoriukų – beveik tris kartus, įrankių – daugiau nei dukart, lyginant su 2023 metų vasario duomenimis.

Įprasta, kad kovo mėnesį išauga šiltnamių, kultivatorių, gyvatvorių ir medžio genėjimo prekių paklausa.
Įprasta, kad kovo mėnesį išauga šiltnamių, kultivatorių, gyvatvorių ir medžio genėjimo prekių paklausa.
Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.
Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.
Įprasta, kad kovo mėnesį išauga šiltnamių, kultivatorių, gyvatvorių ir medžio genėjimo prekių paklausa.
Įprasta, kad kovo mėnesį išauga šiltnamių, kultivatorių, gyvatvorių ir medžio genėjimo prekių paklausa.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

2024-02-28 14:19

„Dar ryškesnę sodo prekių paklausą fiksavome praėjusią savaitę, kuri pasižymėjo atšilusiu oru. Nutirpus sniegui jau galima darbuotis lauke, todėl pardavimų įrankiais pagyvėjimas nestebina. Pavyzdžiui, jei prekyba malkų skaldyklėmis ir vejapjovėmis šį vasarį kilo daugiau nei 50 procentų, lyginant su praėjusių metų duomenimis, tai praėjusią savaitę šis augimas buvo dukart didesnis – apie 100 procentų“, – sako Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.

Tarp populiariausių sodo prekių vasario mėnesį rikiavosi benzininis lapų pūstuvas ir siurblys „Hecht“, elektrinis šakų smulkintuvas „Fieldmann“, belaidis elektroninis temperatūros ir drėgmės matuoklis su laikrodžiu ir kalendoriumi bei įvairūs „Fiskars“ įrankiai sodui: galąstuvai, sekatoriai, kastuvai.

Apie 800 eurų kainuojantis vejos traktorius HPG buvo ne tik tarp paklausiausių, bet ir tarp brangiausių sodo prekių, e. prekybos centre įsigytų vasario mėnesį.

„Pardavimai rodo, kad pirkėjų mintys apie sodus pradeda suktis jau nuo pirmųjų metų dienų. Sausio–vasario mėnesiais pirkėjai ruošiasi daiginimui, auga sėklų, daiginimui skirtų vazonėlių, komposto žemės pardavimai. Šiemet nuo sausio pradžios fiksavome gausesnius ir sodo technikos pardavimus“, – teigia K.Liškauskaitė.

Įprasta, kad kovo mėnesį išauga šiltnamių, kultivatorių, gyvatvorių ir medžio genėjimo prekių paklausa. Balandžio antrojoje pusėje ir gegužę kyla vejos priežiūros prekių – vejos robotų, laistymo sistemų, trimerių, vejapjovių – pardavimai.

Šiuo metu sodo prekių asortimentas e. prekybos centre sudaro daugiau nei 40 tūkst. skirtingų produktų, aktualių sodininkams.

„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.