Viskas įskaičiuota – ne tik per atostogas

Norintieji per atostogas nesukti galvos dažnai renkasi vadinamąjį paslaugų paketą „viskas įskaičiuota“. Daugeliui tai patogu – sumokėjus vieną fiksuotą kainą nebereikia sukti galvos net dėl menkiausių smulkmenų. Tačiau „viskas įskaičiuota“ paketą klientams siūlo ne tik kelionių agentūros, bet ir daugiabučių priežiūros lyderis Lietuvoje „Mano BŪSTAS“.

„Mano BŪSTO“ klientų atstovai atliepia visus klientų lūkesčius, susijusius su daugiabučio namo priežiūra.
„Mano BŪSTO“ klientų atstovai atliepia visus klientų lūkesčius, susijusius su daugiabučio namo priežiūra.
Visą parą budinti nuosava avarinė tarnyba pasirengusi padėti visada. Net tada, kai kiti miega.
Visą parą budinti nuosava avarinė tarnyba pasirengusi padėti visada. Net tada, kai kiti miega.
Į 85 proc. klientų skambučių atsiliepiama greičiau nei per 20 sek.
Į 85 proc. klientų skambučių atsiliepiama greičiau nei per 20 sek.
Į 85 proc. klientų skambučių atsiliepiama greičiau nei per 20 sek.
Į 85 proc. klientų skambučių atsiliepiama greičiau nei per 20 sek.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

2024-04-30 11:00

Ketvirtį amžiaus kompleksines būsto priežiūros paslaugas Lietuvoje teikiantis „Mano BŪSTAS“ nuo kitų panašią veiklą vykdančių įmonių skiriasi tuo, kad savo klientams siūlo gerokai daugiau naudų, didelį paslaugų krepšelį ir nuolat diegia modernius bei inovatyvius sprendimus.

Suprasdamas, kaip svarbu daugiabučių namų gyventojams savo namuose jaustis saugiai ir patirti kuo mažiau rūpesčių, „Mano BŪSTAS“ sukūrė platų paslaugų spektrą, kuris apima visapusę būsto priežiūrą.

Dėmesys kiekvienam

Spręsti kasdienius būsto priežiūros klausimus klientams padeda aukščiausios kompetencijos specialistai. Įmonėje dirba šimtai skirtingų grandžių darbuotojų, kurių užduotis – patarti ir padėti daugiabučių namų gyventojams net ir sudėtingiausiose situacijose.

Vieni tokių yra glaudžiausiai ir dažniausiai su gyventojais bendradarbiaujantys specialistai – klientų atstovai, kurių užduotis – atliepti visus klientų lūkesčius, susijusius su daugiabučio namo priežiūra.

Jie rūpinasi, kad namo priežiūra būtų kuo sklandesnė ir kokybiškesnė, kontroliuoja, kad rangovai darbus gyventojų namuose – nuo pačių smulkiausių iki sudėtingų remontų – atliktų laiku, gerai ir už priimtiną kainą. Klientų atstovai taip pat inicijuoja balsavimus ir dalyvauja gyventojų susirinkimuose, koordinuoja, kad gyventojų užklausos būtų išspręstos kuo operatyviau.

Greitas reagavimas

Kilus klausimų dėl būsto priežiūros ar įvykus avarijai Klientų patirčių centras ir visą parą budinti nuosava avarinė tarnyba pasirengę klientams padėti visada. Net tada, kai kiti miega.

Nesvarbu, diena ar naktis, darbo diena ar laisvadienis, nuosavos „Mano BŪSTO“ avarinės tarnybos ekipažai stengiasi kuo skubiau padėti į bėdą patekusiems klientams.

Nuolat investuodama į veiklos efektyvumą bei komandos stiprinimą įmonė pasiekė, kad šiuo metu į 85 proc. visų iškvietimų avarinė tarnyba atvyksta greičiau nei per valandą, o vidutinis avarijos likvidavimo laikas siekia vos 46 minutes.

„Mano BŪSTO“ Klientų patirčių centras, telefonu ir kitais skaitmeniniais kanalais konsultuojantis įmonės klientus, per mėnesį vidutiniškai suteikia 40 tūkst. konsultacijų.

Nors suvaldyti tokius srautus yra iššūkis, net beveik į 9 iš 10 klientų skambučių bendrovės konsultantai atsiliepia greičiau kaip per 20 sekundžių ir tai yra bene geriausias rezultatas per visą įmonės veiklos istoriją.

Stabilumas, garantijos, kontrolė

„Mano BŪSTAS“ daugiabučių priežiūros paslaugas Lietuvoje teikia jau 25 metus. Įmonės paslaugomis naudojasi per 190 tūkst. namų ūkių visoje Lietuvoje. Bendrovė priklauso holdingui, kurio akcijos kotiruojamos Varšuvos vertybinių popierių biržoje. Tai finansinio stabilumo garantas, kuris užtikrina įmonės veiklos skaidrumą ir patikimumą, o svarbiausia – klientų kaupiamųjų lėšų saugumą.

„Mano BŪSTAS“ bene vienintelis rinkoje didesnės apimties darbams taiko išsimokėjimo galimybę. Tai yra itin palanku, kai prireikia tvarkyti stogą, keisti ar remontuoti liftą, vykdyti kitus brangesnius namo atnaujinimo darbus, kad klientų neužkluptų netikėta finansinė našta.

Kad gyventojai gautų kokybiškas paslaugas už optimalią kainą, bendrovė taiko itin griežtą rangovų kontrolę. Antai pernai atlikusi vidinį auditą įmonė nutraukė sutartis su dalimi rangovų, kurie, prisidengę infliacija, galėjo piktnaudžiauti didesnėmis kainomis.

Bendrovės atstovai sako, kad rangovų darbų kokybė bei kainos ir toliau yra nuolat griežtai kontroliuojama.

Svarbūs ir tvarūs sprendimai

Jau daugiau nei 10 „Mano BŪSTO“ ekspertai kuria ir sėkmingai daugiabučiuose namuose diegia energijos taupymo sprendimus, kurie tausoja energijos išteklius. Tai įmonės klientams leidžia už šilumą bei elektrą mokėti mažiau ir prisidėti prie aplinkos saugojimo ateities kartoms.

Nuo 2015 metų bendrovė savo klientams padėjo įgyvendinti 223 daugiabučių namų renovacijos projektus. Dėl to daugiau nei 10 tūkst. namų ūkių ne tik gyvena komfortiškiau, bet ir kasmet sutaupo iki 50–70 proc. šilumos. Be to, skaičiuojama, kad toks renovuotų namų skaičius per vienus metus leidžia neišmesti į aplinką 14 tūkst. tonų CO2.

Nuo praėjusių metų vasaros „Mano BŪSTAS“ didžiajai daliai savo klientų namų bendrojo naudojimo patalpų reikmėms pradėjo pirkti vėjo jėgainėse gaminamą žaliąją elektros energiją. Toks sprendimas įmonės klientams leidžia vartoti tvarią energiją ir taip prisidėti prie aplinkos saugojimo.

Dėl šio sprendimo vien tik per pusmetį į aplinką nepateko 2215 tonų kenksmingų anglies dvideginio dujų. Tokį CO2 kiekį per metus į aplinką apytiksliai išmeta 481 lengvasis automobilis arba apie 2000 lėktuvų vieno skrydžio metu. Tokiam kiekiui teršalų sugerti reikia per 100 tūkst. brandžių medžių.

Jaukinasi dirbtinį intelektą

Stiprindamas skaitmeninių įrankių arsenalą „Mano BŪSTAS“ savo kasdienėje veikloje pradėjo testuoti dirbtinio intelekto galimybes.

Tai įmonė daro nesivaikydama madų, o įžvelgusi plačias dirbtinio intelekto panaudojimo galimybes, kurių naudą visų pirma pajus klientai bei darbuotojai. Įmonė neabejoja, kad dirbtinio intelekto sprendimai pagerins klientų patirtį, o dalį kasdienių vidinių procesų leis valdyti efektyviau.

Šiuo metu įmonės klientų patirčių centre testuojami dirbtinio intelekto sprendimai, kurie jau netolimoje ateityje padės aptarnauti klientus greičiau ir kokybiškiau.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.